شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
شایعه ای که دانشگاه علوم پزشکی اهواز تکذیب کرد
هر چه به موعد دور دوم انتخابات و دهم اردیبهشت ماه نزدیک میشویم به همان میزانی که بازار نشست ها و دیدارهای کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب
شوشان: هر چه به موعد دور دوم انتخابات و دهم اردیبهشت ماه نزدیک میشویم به همان میزانی که بازار نشست ها و دیدارهای کاندیداهای اصولگرا و اصلاح طلب داغ می شود به همان میزان نیز بازار شایعات و تخیرب رقیب فزونی می گیرد.

به گزارش شوشان ، در یکی از این موارد ، رفتن سید شریف حسینی به بیمارستان گلستان و عیادت از یکی از بیماران، مستمسکی برای تخریب و جوسازی علیه این کاندیدا شد و مطالبی تحت عنوان " کارناوال 20 نفره " و ... منتشر ، که در همان ابتدا با واکنش دانشگاه جندی شاپور اهواز مواجه شد. 

در یکی از این مطالب آمده است: " پنج شنبه هفته گذشته یکی از نمایندگان فعلی و همچنین نامزدهای دور دوم انتخابات اهواز با همراهی یک کارناوال تبلیغاتی 20 نفره به بیمارستان گلستان رفته و ضمن حضور در بخش های مختلف اقدام به توزیع پول نقد میان بیماران بستری و همراهان آنها کرده و در مواردی برخلاف توصیه پزشکان به همراهان چند بیمار گفته است آنان را به بیمارستان خصوصی منتقل و هزینه درمان را خود متقبل می شود.

پس از انتشار گسترده این مطلب ، روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز ضمن تکذیب این مطلب در جوابیه ای نوشت: 

در پي انتشار مطلبي با جمله آغازين "هیات نظارت بر انتخابات، استانداری خوزستان، دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت بیمارستان گلستان اهواز پاسخگو باشند..." در چند سايت خبري كه در آن به عيادت يكي از نمايندگان فعلي اهواز به همراه كارناوال تبليغاتي ٢٠ نفره از بيماران بخش هاي مختلف و ويژه حساس! و پول دادن به بيماران و وعده هاي پرداخت هزينه بيماران بستري و... اشاره شده بود، مطلب زير كه پس از بررسي موضوع از طريق مراجع ذيربط در بيمارستان گلستان و دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز نگارش شده است، جهت تنوير افكار عمومي حضورتان اعلام مي گردد:

در ساعات ابتدايي بامداد جمعه ٢٠ فروردين ماه ١٣٩٥ يكي از نمايندگان كنوني اهواز در مجلس شوراي اسلامي به همراه ٤ نفر هيئت همراه به منظور عيادت از يكي از بيماران كه از بستگان وي مي باشد وارد بخش اورژانس بيمارستان گلستان مي شود و بعد از جويا شدن احوال وي از پزشك مربوطه و مسئول فني اورژانس، پس از ١٠ دقيقه بيمارستان را ترك مي كند. ايشان نه كارناوالي ٢٠ نفره همراهشان بوده است، نه به بخش هاي مختلف و ويژه حساس! ورود مي كند و نه پولي به بيماري مي دهد! و نه وعده پرداخت هزينه اي به بيماري مي دهد؛ تمام مدت حضورشان در بيمارستان در كل ١٠ دقيقه و صرفأ در بخش اورژانس بوده كه آن هم به منظور عيادت از يكي از بيماران كه از بستگانشان بوده صورت پذيرفته است.

لذا روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز ضمن درخواست از شهروند نگارنده مطلب مذكور به منظور دقت بيشتر در رعايت اخلاق ابتدايي و حرفه اي در انتقال اخبار و مشاهدات و همچنين از سايت هاي منعكس كننده براي استعلام صحت و سقم موضوع قبل از درج مطلب در خروجي هاي سايت هاي خبري خويش، مطلب مدنظر را قويأ تكذيب مي نمايد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
comment
2
1
comment واقعا مایه تاسف است که دانشگاه علوم پزشکی اهواز وارد چنین مسایل جناحی و سیاسی می شود .
comment
کیوان مشهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
comment
0
0
comment یعنی دانشگاه این خبر را تکذیب کرده است در شرایطی که سایت های مختلف این خبر را بازتاب داده اند. متاسفانه بجای پرداختن به ارتقا کیفی امور دانشگاه ، مشخص نیست چرا اینچنین قضایای غیر اخلاقی جناحی باید در این دانشگاه رخ دهد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
comment
1
0
comment من انجابودم وقتی نماینده محترم تشریف اوردند..ظاهرا روابط عمومی دانشگاه حساب و ریاضی ضعیفی دارند که ان همه همراه و چرخیدن در بخشها را فقط 4نفر و 1بخش اعلام می کند..صدرحمت به کارناوال شادی..
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
comment
1
0
comment مگر با پول دادن رای بیارن
چرا تابحال یادش نبود بعداز هشت سال بیاد به بیماران سر بزند وعیادت کند
این تابلو بازی هاچیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار