شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
بسياري از دانشجويان در زمان امتحان از مواد مخدر و يا قرص هاي مخدر استفاده مي كنند به خيال اينكه هوشياري بهتري داشته باشند و يا نمره خوبي دريافت كنند.
رئيس دبيرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: خانواده ها از فرزندان خود فاصله ارتباطي گرفته اند و جوانان و نوجوانان دوستاني به غير از خانواده دارند، اين مهم مشكلات زيادي را در تربيت جوان و نوجوان سالم به وجود مي آورد.

حسين لامي زاده شنبه در حاشيه چهارمين جشنواره نوجوان سالم در محل تالار طلائيه اهواز در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي در اهواز بيان كرد: ارتباط عاطفي بين خانواده و فرزندان يك حلقه مفقوده است و اين مهم تبديل به يك معضل در جامعه شده است.

وي گفت: مواد مخدر از ديگر عواملي است كه باعث ضربه زدن به جوانان مي شود ، شيوع و نرويج مواد مخدر دو جنبه اقتصادي و سياسي دارد.

لامي زاده افزود: گسترش مواد مخدر بين جوانان به لحاظ سياسي توسط برخي افراد و گروه هاي به منظور ناكارآمد كردن جوانان يك جامعه است و به لحاظ اقتصادي فروش مواد مخدر بسيار درآمد زا است و در اين بين جوانان يك جامعه از بين مي روند.

رئيس دبيرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان بيان كرد:تنها وظيفه پدر و مادر تامين مايحتاج فرزندان نيست بايد در داشتن ارتباطي سازنده و محيطي سالم با فرزندان خود نهايت توجه را داشته باشند تا جوانان سالمي را تحويل جامعه دهند.

وي اظهار كرد: داشتن ارتباط قوي بين فرزندان و خانواده و دور بودن از آموزه هاي ديني از ديگر مشكلات امروز خانواده ها است، مشغول بودن زياد پدر و مادر خانواده به كار بيرون از خانه جاي خالي زيادي را در بحث ارتباط خانوادگي ايجاد مي كند.

لامي زاده عنوان كرد: در دانشجويان نيز استفاده از مواد مخدر مشكل ساز شده است بسياري از دانشجويان در زمان امتحان از مواد مخدر و يا قرص هاي مخدر استفاده مي كنند به خيال اينكه هوشياري بهتري داشته باشند و يا نمره خوبي دريافت كنند.

رئيس دبيرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان اظهار كرد: ارتباط قوي فرزندان با خانواده و آموزه هاي ديني دو راهكار بسيار مهم در تربيت نوجوانان و جوانان سالم است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار