شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
درویشعلی کریمی: سالی موفق و همراه با پیشرفت را پشت سر گذاشتیم
سال 94 از جهات مختلف بویژه اعتبارات، سالی سخت و طاقت فرسا بود، اما علیرغم همه این کاستی ها سالی موفق و همراه با پیشرفت را پشت سر گذاشتیم

شوشان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از لزوم اهتمام به شعار نامگذاری شده سال توسط مقام معظم رهبری و تدبیر و امید برای هموار سازی مسیر توسعه و پیشرفت خبر داد.

به گزارش شوشان ، درویشعلی کریمی در جلسه ای که به منظور بررسی عملکرد بخش های مختلف این شرکت در سال گذشته و تبیین سیاست های این شرکت در سال جاری برگزار شد گفت: چند سالی است دغدغه اصلی مقام معظم رهبری مسایل اقتصادی است و امسال بر اقدام و عمل تاکید شده است بنابراین سیاست گزاریها و کلیه اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان باید در این راستا باشد.

 وی افزود: سال 94 از جهات مختلف بویژه اعتبارات، سالی سخت و طاقت فرسا بود، اما علیرغم همه این کاستی ها سالی موفق و همراه با پیشرفت را پشت سر گذاشتیم ،گواه این مدعا پروژه های کلنگ زنی شده و به افتتاح رسیده در روستاهای سراسر استان است.

کریمی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سالجاری و نامگذاری سال 1395 با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همچنین با توجه به تاکید ریاست محترم جمهور مبنی بر تدبیر در پیشبرد امور و امیدبخشی به جامعه امیدواریم سالی توام با موفقیت همراه با توسعه و پیشرفت را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت آبفاروستایی خوزستان تصریح کرد: روستاییان عزیز از ما انتظار آب شرب سالم و مکفی دارند، این وظیفه شرعی و قانونی ماست که این رسالت را با تمام تلاش و همکاری بنحو مطلوب انجام دهیم.

وی افزود: برای رسیدن به هدف گذاری ها لوازم و الزاماتی مورد نیاز است که بعضا خلاهایی در آن وجود دارد، اما این نباید ما را از مسیر توسعه و هدف در مد نظر دور کند. امیدواریم در سالجاری نیز با برنامه ریزی در جهت میل به اهداف ترسیم شده سالی موفقیت آمیز برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی روستاهای سطح استان شاهد باشیم.

کریمی بیان کرد: تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاهای استان خوزستان وظیفه شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان است اما تعمیرات مربوط به خرابی تجهیزات یا شکستگی لوله های آبرسانی باید از طریق پرداخت آب بهاء توسط مشترکین انجام شود چرا که این شرکت ردیف بودجه ای برای این موارد ندارد،این درحالی است که میزان آب بها در حال حاضر پاسخ گوی نیاز ما برای خدمت رسانی مطلوب به روستاییان نیست و خدمات و اقدامات اساسی که تا کنون انجام شده اغلب با دیون بوده و به عنوان مثال هزینه تعمیرات اساسی ناشی از باران های سیل آسای سال گذشته پرداخت نشده است لزا ملزم به افزایش درآمدهایمان هستیم.

کریمی ادامه داد: امیدورام سالجاری نیز با درس گرفتن از تجارب بدست آمده و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری سالی توام با موفقیت و رضایتمندی روستاییان را رقم بزنیم.
گفتنی است در پایان این مراسم مهندس درویشعلی کریمی با اهداء لوح تقدیر از عملکرد کلیه کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان بخاطر اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته تقدیر به عمل آورد.

در متن این لوح تقدیر آمده است« جنبش و حیات دوباره طبیعت از طراحی عظیم و هنرمندانه ای حکایت می کند گویی جهان آفرینش چون کتابی گشوده، به هر زبانی سخن می گوید و این پیام را دارد که چمن سبز جهان را جهان آرایی هست.

همکار گرامی بدینوسیله ضمن تبریک حلول سال نو و بهار پر طراوت که قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است بر خود لازم می دانم از زحمات صادقانه و جهادگرانه جنابعالی در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای روستاییان عزیز و تلاش وافر برای رفع بحران های بوجود آمده در سال 94 مانند سیل و خشکسالی، با وجود همه کاستی های مالی و رفاهی تقدیر و تشکر بعمل آورم. برای شما تلاشگر عرصه خطیر آبرسانی به روستاهای استان خوزستان و خانواده محترمتان سلامت، شادکامی و موفقیت روز افزون آرزومندم»

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار