شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
پرچم‏داران و طلايه‏ داران خلق زيبايي در عرصه سلامت دهان و دندان
دکتر اسماعیل ایدنی در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های اعضای هیئت علمی، پزشکان و دست اندرکاران حوزه سلامت دهان و دندان...



به مناسبت فرارسیدن 23 فروردین ماه روز دندانپزشک، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پیامی فرارسیدن این روز را به تمامی تلاشگران عرصه سلامت دهان و دندان تبریک گفت.

متن پیام دکتر ایدنی به شرح زیر است:

پزشکان ضامن سلامت جامعه و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه الطاف الهی التیام می بخشند و در این میان نقش مهم دندانپزشکان در حفظ سلامتی و ارتقای کیفیت زندگی از کودکی تا سالمندی بر کسی پوشیده نیست.
 
بیست و سوم فروردین ماه هر سال، نماد قدردانی از مقام و جایگاه تلاشگران فعالی است که پرچم‏داران و طلايه‏ داران خلق زيبايي در عرصه سلامت دهان و دندان بوده و روز تقدیر از مجموعه ارزشمندی از جامعه پزشکی است که با تلاش های مستمر خود، زمینه دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی مناسب در این عرصه را فراهم می آورند.

اینجانب بر خود لازم مي‏دانم در این روز، از تلاش‏های مجدانه اعضای محترم هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه، دندانپزشکان گرامی و تمامی دست اندرکاران بزرگوار این حوزه، تشکر و قدردانی نمایم. امیدوارم این قشر فرهیخته از جامعه پزشکی با همدلی، همکاری، همت بلند و تلاش مضاعف خویش همچون گذشته در پیشبرد اهداف متعالی ترسیم شده برای نظام سلامت کشور به ویژه پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت گام برداشته و باعث سربلندی و افتخار ایران عزیز در عرصه های بین المللی شوند.
 

                                                  دکتر اسماعیل ایدنی
                           رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار