شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
فرماندار انديمشك با رد برخي شايعات منتشر شده در فضاي مجازي در خصوص سد دز گفت:هيچ خطري سد دز را تهديد نمي كند.

حميدرضا گودرزي پنجشنبه شب به خبرنگار ايرنا افزود:در بازديد وزير نيرو از سد دز شرايط اين سد بررسي شده ضمن اينكه وضعيت ورودي و خروجي آب اين سد برابر است و سيلاب از دريچه هاي سد دز خارج مي شود. وي با اشاره به حضور وزير نيرو در سد دز گفت:وضعيت سد كرخه نيز مطلوب است و خطري اين سد را تهديد نمي كند.

گودرزي اظهار كرد:وضعيت پيش آمده ناشي از بارندگي شديد و طغيان رودخانه ها در اين شهرستان تاكنون كنترل شده ضمن اينكه هيچيك از روستاهاي انديمشك نيز تخليه نشده است.
وي در رابطه با آبگرفتگي معابر شهري انديمشك هم گفت: شهرداري و كاركنان اين مجموعه بصورت كامل در حال خدمت رساني به مردم هستند و مشكل جدي پيش نيامده است.

فرماندار انديمشك از شهروندان خواست اخبار را از روابط عمومي فرمانداري پيگيري كرده و به شايعه ها توجه نكنند. دبي آب ورودي به درياچه سد دز در نخستين ساعات بامداد روز پنجشنبه به هشت هزار متر مكعب برثانيه رسيد.

افزايش حجم آب درياچه اين سد موجب شد تا دو دريچه اين سد براي تخليه سيلاب باز شوند.
افزايش بي سابقه ارتفاع سد كرخه هم موجب ذخيره چهارميليارد متر مكعبي آب در مخزن آن شده است.

بارندگي موجب قطعي موقت آب در برخي روستاهاي انديمشك شد و مدير آبفاي روستايي انديمشك علت آنرا وزش باد و قطع برق عنوان كرد.
برخي مناطق انديمشك نيز روز پنجشنبه با قطعي مقطعي برق مواجه شدند.
عبدالرحيم رشيدي پور مدير اداره راه و شهرسازي انديمشك هم گفت: كليه گشت هاي راهداري بصورت آماده باش شرايط جاده ها را تحت كنترل دارند.
بارندگي در بخش الوار و بخش مركزي انديمشك خسارت سنگين مالي به دنبال داشته است.
تاكنون خسارت جاني در انديمشك گزارس نشده است.
در 48 ساعت گذشته 80 ميلي متر بارندگي در انديمشك ثبت شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار