شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
 استاندار خوزستان با بيان اينكه امنيت و آرامش مرزهاي كشور تاثير بسزايي در تعاملات اقتصادي و سياسي كشور با همسايگان دارد گفت: امنيت و آرامش كنوني كشور را مرهون زحمات نيروهاي مسلح بويژه ارتش هستيم.

عبدالحسن مقتدايي يكشنبه در روز ارتش و در آيين رژه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در اهواز اظهار كرد: با توجه به خلق حماسه هاي بزرگ بايد از آنها كه بنيانگذار چنين روز ارزشمندي بودند قدرداني كرد چرا كه انقلاب اسلامي به بركت خون شهدا، رهبري امام خميني( ره ) و رشادت هاي بزرگمرداني تثبيت شد كه دراين روزهاي تاريخي جانفشاني كردند.

وي بيان كرد: روز 29 فروردين روز تولد ارتش جمهوري اسلامي است كه با رويكرد جديد با ماموريت هايي كه در راس آن ايجاد امنيت و دفاع از مرزهاي نظام اسلامي و مرزهاي معنوي نظام است با اقتدار به صحنه آمد.

وي افزود: به روز بودن ارتش در زمينه سخت افزار و نرم افزاري و فناوري بيانگر گام هاي بزرگي است كه در اين سال ها برداشته شده، و بي شك امنيت كنوني كشور در كنار سپاه و نيروي انتظامي مرهون اين نيروهاست.

استاندار خوزستان گفت: اگر چه اكنون آرامش و‌ امنيت داخلي را مي توانيم به وضوح احساس كنيم اما نگاهمان همواره به بيرون كشور نيز هست چرا كه فرصت ها و تهديدات همواره در حال تغيير است.

وي افزود: صحنه منطقه مانند بازي شطرنج است كه اگر هوشمندي مسئولان نظام و نيروهاي مسلح نباشد مقابل تهديدات كيش و مات خواهيم شد اما بخش اعظمي از تهديدات تاكنون خنثي و با بخش ديگري نيز مقابله شد.

مقتدايي ادامه داد: فرصت هاي بيروني بايد شناسايي شود همانگونه كه كشور عراق روزي براي ما تهديد بود اما اكنون به يك فرصت تبديل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار