شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
پرسپولیسی ها با سه محروم راهی اهواز می‌شوند پرسپولیسی ها با سه محروم راهی اهواز می‌شوند
پرسپولیس در حالی برای دیدار هفته بیست و هفتم به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت که ۳ بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام؛پیروزی برابر استقلال تهران در دربی حیثیتی ۸۲، ۳ محروم روی دستc قرار داد و او در دیدار با استقلال اهواز محسن بنگر، مهدی طارمی و مهرداد کفشگری را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نخواهد داشت.


مهدی طارمی، آقای گل فعلی لیگ برتر با دریافت هفتمین کارت زرد خود دیدار با اهوازی ها را از دست داده است و محسن بنگر نیز بعد از دریافت کارت زرد در دیدار برابر ملوان در برابر استقلال تهران نیز بعد از درگیری با پروپجیچ کارت گرفت تا پنجمین کارت این فصل خود را دریافت کند و این بازی را از دست دهد. مهرداد کفشگری نیز که در دیدار با ملوان به دلیل تخلف روی نیمکت کارت گرفته بود در برابر استقلال نیز از ترکی کارت زرد گرفت تا با سومین کارت خود بازی در اهواز را از دست دهد.


بابک حاتمی و رامین رضاییان هم اکنون ۴ کارت زرد در کارنامه خود دارند و در صورتی که دیدارهای باقی مانده کارتی دریافت کنند محروم خواهند شد و محسن مسلمان، محمد انصاری و احمد نوراللهی نیز بازیکنان دو کارته این تیم هستند که در صورت دریافت کارت از بازی بعدی تیم شان محروم خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار