شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
شوشان: روسای ستادهای ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان در شهرستانها مشخص شدند. سید جابر موسوی رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان خوزستان با اعلام این خبر گفت:در شهرستانهایی که ائتلاف اصلاح طلبان برای مرحله دوم از کاندیدایی حمایت کرده است ، ستادهایی برای هماهنگی بیشتر تشکیل می شود.

وی به شوشان افزود:در همین راستا روسای این ستادها در برخی شهرستانها مشخص و اعلام شدند و در برخی دیگر نیز در روزهای آینده اعلام خواهند شد.

موسوی اعلام کرد:در امیدیه کورش مهدوی، در مسجد سلیمان موسی گلگیری ، در هفتکل سید فرج موسوی، در لالی سهراب صباحی و در اندیکا هوشنگ فرضی به عنوان روسای این ستادها ،معرفی شدند. پیش از نیز این عبدالرضا دسومی به عنوان رییس,ستاد ائتلاف اصلاح طلبان در اهواز معرفی شد.

عارف و رئیس ستاد جوانان روحانی در اهواز

همچنین عصر فردا ،نشست مقدماتی افتتاح ستاد مركزی جوانان ائتلاف اصلاح طلبان اهواز با حضور سعید الله بداشتی رئیس ستاد جوانان دكتر روحانی ، محمد كیانوش راد ،رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خوزستان و مسئولان ستاد ائتلاف اصلاح طلبان برگزار خواهد شد.

به گزارش شوشان ، در عین حال و در ادامه ی سلسله ی برنامه های اصلاح طلبان خوزستان ،محمد رضا عارف منتخب مردم تهران در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حمایت از لیست امید در خوزستان سخنرانی خواهد کرد. وی هشتم اردیبهشت ماه به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان شهید چمران اهواز در دانشکده ی علوم این دانشگاه حضور می یابد .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار