شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۲

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز گفت: آیین گرامیداشت شهدای حادثه هفتم تیر با حضور مسئولان استان خوزستان فردا شب در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌شود.

رضا نجاتی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم اظهار داشت: برای برگزاری مراسم در شامگاه سه‌شنبه ششم تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور مردم و مسئولان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به مقام والای شهدای هفتم تیر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای دشمنان اسلام و انقلاب، شکست سنگینی بود و به همین دلیل به خشونت و ترور روی آوردند.

نجاتی ادامه داد: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نه تنها ثمری نداشت بلکه به خواست خداوند و رهبری اندیشمند امام خمینی (ره) شاهد ادامه راه بزرگانی همچون شهید بهشتی و یارانش بودیم و انقلاب اسلامی اکنون به قله‌های عزت و افتخار دست یافته است.

معاون فرماندار اهواز تاکید کرد: تبیین شخصیت شهدا به ویژه شهدای هفتم تیر به نسل جوان وظیفه‌ای خطیر و بر عهده همگان است.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و خدمات آیت‌‌الله شهید بهشتی، خواستار برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی بین دستگاه‌ها برای بزرگداشت سالروز شهادت این بزرگمرد و 72 تن از یاران باوفای ایشان شد.

در حادثه هفتم تیر 1360 که توسط منافقان انجام و به شهادت آیت‌‌الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) رخ داد، از خوزستان، نمایندگان شهرهای شوشتر و گتوند، اندیمشک، دزفول، شوش، رامهرمز و هفتکل به شهادت رسیدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار