شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 1 اردیبهشت
 مهرداد اولادی  مهاجم تیم ملوان و بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس عصر سه شنبه 31 فروردین در سن 31 سالگی در بیمارستان شهدای تجریش بر اثر ایست قلبی درگذشت و جامعه فوتبال را برای چندمین بار در ماه های اخیر داغدار کرد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
مسعود مصطفوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
comment
0
0
comment وزارت ورزش مدافع کدام حقوق است ؟؟؟
علت مرگ مهرداد اولادی ..!!
سوژه سازی منفور ترین آیتم درخبر
قهرمان ارزنده و چهره ای موفق در فوتبال ملی ایران که آخرین مبلغ قرار داد او با تیم فوتبال ملوان 25 میلیون تومان یعنی هزینه یک سفر بی چک و چونه توریستی رئیس چسبیده به ورزش فدراسیون فوتبال هم نمی شود رقم خورد...
حریمی که باردر ایران شکسته شده و مسائل خانوادگی و خصوصی هنرمندان ، ورزشکاران دستخوش بازی بسیارناجوانمردانه مطبوعات ، سایت های خبری ، روزنامه ها ، رسانه امروز نیز کانال تلگرام شده و اما تذکر ویژه دادستان تهران نسب به چگونگی مرگ مهرداد اولادی به وزارت ورزش و جوانان ایران و دلایلی که بر ای همه از روز روشن تراست و توضیح واضحات می باشد در این میان بازار داغ دیگر شایعات را با استفاده از ادبیاتی سخیف و نادرست قوت بخشیده و اما حدود و احتیاط نداشته ملحوظ نشده در قوانین قضایی ایران چگونه اجازه می هد مسائل کاملاً شخصی و خصوصی یک قهرمان بسیار ارزنده با اخلاق و شایسته که اگر زنده می بود امروز دلایل این اتفاق اززبان خود او بس شنیدنی می شد.... اینگونه باز شود ؟ دادستان تهران در صدد موجه کردن حوزه دستگاه قضای کشور است و نه جلوگیری از وضعیت نابسامان و ناهنجا های اجتماعی که هم عرض فرمایشات گوهر بار ایشان اتفاقات بسیارهولناک و بیشمار اجتماع امروز ایران هر ثانیه یک قربانی می گیرد .
کدام فرهنگ سازی.؟؟ کدام توجه /؟ تفاوت و فاصله فاحش طبقاتی رانت خواری ، باند بازی ، حضور افراد سلیقه ای و انتخابی درورزش حرفه ای که فقط به فکر مطرح کردن نام خود و برچیدن لقمه های چرب از این سفره به ظاهر خالی اما گسترده می باشند و امروز مرگ اولادی را دست آویز وجاهت خود کرده اند .
مرگ این قهرمان هرعلت و دلیلی که داشته باشد نباید تابلو و سیبل توهین و اهانت رسانه ای واقع شود .... که فردا با شما هستم ای قهرمان خوب کشور من پیکان این ترتیب شما را هم نشانه خواهد گرفت . یاد این قهرمان و ورزشکا محبوب را گرامی داشته و این عمل مضموم و ناشایست خبری را محکوم می کنیم مهرداد اولادی همچنان در قلب صمیمی و مملو از مهر علافمندان ورزش ایران جاودانه خواهد ماند .... می توان کمی نصف بود ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار