اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
حاشیه هایی از افتتاح دومین پارک بانوان اهواز / تقدیر استاندار از شهردار اهواز / شهروندی که در آغوش مقتدایی و سیاحی جا خوش کرد/ با خلاقیت و برنامه ریزی می توان رضایت مردم را جلب کرد
شوخی های استاندار نیز همچون گذشته فضای افتتاح را دگرگون کرد. مقتدایی به حاضرین در این مراسم گفت که قبل از ساخت این پارک ، مردها صبح ها بی صبحانه سر کار می رفتند...

شوشان: دومین مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در پارک شهروند با حضور استاندار و شهردار اهواز افتتاح شد و این افتتاح ، سخنان و حاشیه های مختلفی در پی داشت که در ذیل به آن اشاره می شود. 

* به گزارش شوشان ، استقبال مسئولین از این افتتاح در نوع خود جالب بود و در کنار استاندار و شهردار ،  معاونین استاندار و شهردار ، فرمانده نیروی انتظامی ، مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیرکل ورزش و جوانان ، مشاور امور بانوان استانداری و اعضای شورای شهر حضور داشتند. این پارک مجهز به زمین ها و تجهیزات ورزش های فوتبال، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه سواری، نمازخانه، بوفه، سرویس بهداشتی و... می باشد.


 * شوخی های استاندار نیز همچون گذشته فضای افتتاح را دگرگون کرد. مقتدایی به حاضرین در این مراسم گفت که  قبل از ساخت این پارک ، مردها صبح ها بی صبحانه سر کار می رفتند و ظهرها هم سر کار نهار می خوردند و فقط برای شام خانه بودند اما از این پس و بعد از افتتاح پارک بانوان ،  شب که به خانه می روند شام هم ندارند زیرا خانم هایشان در حال ورزش در پارک بانوان هستند! ساخت این پارک نه تنها به نفع مردان نیست بلکه به ضررشان هم هست و دیگر از شام هم محروم می شوند.


 * مقتدایی ضمن ستایش از همت و تلاش مجموعه شهرداری اهواز برای افتتاح این پارک گفت که ساخت این پارک هدیه ای به بانوان است. وی این را هم گفت که ما باید به دنبال ارزش افزوده باشیم و مکان هایی را بسازیم که بعد از ساخت ارزش بیشتری پیدا کرده و موجب استفاده مردم و ایجاد شغل شود


 * در حاشیه این مراسم یکی از شهروندان اهوازی که قدی کوتاه داشت نامه به دست پیش استاندار آمد و درخواست خود را به او داد. مقتدایی نیز با حالتی مهربانانه وی را در آغوش گرفت و مسافت کوتاهی او را بغل کرد و به او گفت که حتما درخواستش پیگیری خواهد شد. پس از استاندار نیز این شهروند در آغوش سیاحی معاون استاندار جا خوش کرد. 


 * به سیل و سیلاب اخیر خوزستان هم در این نشست اشاره شد و مقتدایی گفت که با وجود مشکلات سیلاب هفته گذشته خوزستان که اکنون نیز در برخی نقاط استان ادامه دارد، شاهد دو افتتاحیه در خوزستان از جمله افتتاح مجتمع فرهنگی و ورزشی بانوان اهواز بودیم. هر اتفاق و مشکلی از جمله سیل در خوزستان رخ دهد کارها و اقدامات در زمان و در جای خود انجام خواهند شد.


 * استاندار گفت که این مکان با یک فوریت ایجاد شده و مسئولان شهری و استانی با خلاقیت خود اقدام به راه اندازی چنین مجتمع فرهنگی ورزشی کردند. وی افزود: همیشه تنها پول لازم نیست بلکه فکر، برنامه ریزی و تلفیق امکانات در کنار هم می تواند برای مردم رضایتمندی ایجاد کند.


 * سید خلف موسوی شهردار اهواز هم در این مراسم گفت که این دومین مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در پارک شهروند است و در واقع اولین قطعه از پازل کلان پارک های فرامنطقه ای شامل پارک ایرانگردی، پارک موزه دفاع مقدس و پارک فرهنگسرای نجوم است. این مجموعه بزودی به قطب گردشگری شهر تبدیل می شود.


 * موسوی این را هم گفت که با توجه به کمبود فضای مناسب، گسترش فضای لازم جهت ورزش بانوان را وظیفه ی خود می دانیم و این مجموعه را به بانوان اهوازی تقدیم می کنیم. زیرا بانوان آینده سازان جامعه هستند و در وصف اهمیت ایشان، همین کلام امام راحل(ره) کافی است که می فرمایند: از دامن زن، مرد به معراج می رسد.


 * سیدخلف موسوی  افزود: استاندار خوزستان سال گذشته همین وقت کلنگ احداث پارک موزه دفاع مقدس را به زمین زد و این مجموعه هم با حضور آیت الله دکتر حیدری کلنگ زنی شد و پس از یک سال با تلاش همکارانم در شهرداری توانستیم پروژه را به موقع به افتتاحیه برسانیم. یک سال قبل نیز فرهنگسرای نجوم را کامل کردیم.


 * شهردار اهواز ضمن تشکر از چهار عضو خانم شورا و سایر اعضا شورا بدلیل پیگیری مسایل و مشکلات بانوان افزود: باعث افتخار دوره چهارم شورا و مسئولیت بنده است که دومین مجموعه ی فرهنگی ورزشی ویژه بانوان است که با مساحتی حدود 5/5 هکتار و با استانداردهای لازم ضمن رفع نقاط ضعف قبلی شامل کلیه ی فضاهای ورزشی با ایمنی لازم به افتتاح می رسد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار