اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
درسالروز تولد قیصر امین پور
جمعی از شعرا و نویسندگان كشور عصر پنجشنبه به مناسبت سالروز تولد زنده یاد قیصر امین پور شاعر برجسته كشور با حضور بر سر مزار این شاعر نامی كشور در شهر گتوند با اهدای گل و قرائت فاتحه به وی ادای احترام كردند.

 دراین مراسم ساعد باقری، بیوك ملكی،وحید نیكخواه آزاد، بابك نیك طلب، مهدی مرادی،فاطمه سالاروند، افسون كشایی،حامد محقق،مریم زندی از شعرا و نویسندگان كشور حضور داشتند. شعرا ، نویسندگان و هنرمندان همچنین بعد از این مراسم با خانواده قیصر امین پور دیدار و گفت وگو كردند. 

شركت كنندگان در این دیدار به مناسبت سالروز تولد این شاعر فقید به خاطره گویی و شعر خوانی پرداختند. تنفس صبح ، در كوچه آفتاب ، آینه های ناگهان ،گزینه اشعار ، گل ها همه آفتابگردانند شعر و كودكی و دستور زبان عشق از جمله آثار قیصر امین پور می باشند.

از دیگر آثار این شاعر نامی در زمینه كتاب كودك و نوجوان نیز می توان به طوفان درپرانتز،منظومه ظهر روز دهم،مثل چشمه مثل رود، بی یال پریدن و به قول پرستو اشاره كرد. دكتر قیصر امین پور در دوم اردیبهشت ماه 1338 در گتوند متولد شد و در هشتم آبان ماه سال 1386 در گذشت.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت درشمال استان خوزستان واقع شده و دارای دو بخش مركزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر ، تركالكی ، سماله ، جنت مكان و نیز 45روستا می باشد. 

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار