شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۸

شوشان / صادقی : به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضائیه و شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و یاران وفادارش، 650 کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در هندیجان کشف و منهدم گردید.

سرهنگ دوم عبدالمناف موسوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی و حمایت ها و راهنمایی های قضات دادگستری شهرستان بخصوص ریاست دادگستری و داستان عمومی و انقلاب توانستیم حدود یک تن مواد مخدر از 1390 تا امسال در موادی ورودی شهرستان کشف کنیم و حدود 650 کیلوگرم آن که مصرف غیر دارویی دارد جاده بدر جنب کارخانه آسفالت با حضور مسئولین محلی و مردم غیور و شهیدپرور هندیجان منهدم کنیم و انسانهای زیادی را از این بلا محفوظ نگه داریم.

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با نحوه کشف و انهدام این مواد گفت:با عملیاتهای پلیسی شبانه روزی و تلاشهای مامورین نیروی انتظامی 130نفر در این رابطه دستگیر و بیشتر آنها به زندانهای ابد و طولانی مدت محکوم شدند و قوه قضائیه با شدت تمام با آنها برخورد کرد.

سرهنگ موسوی افزود نیروی انتظامی شهرستان بندر هندیجان تا آخرین قطره خون از جان و مال و امنیت جسمی و روانی مردم تا آخرین قطره خون ایستاده گی می کند و با شدت و هرچه تمام با سوداگران مرگ مقبله و مبارزه می کند و همه آنها را به درک واصل خواهدکرد و به همه مجرمین و اخلاگران نظم و امنیت و سواگران مرگ و اشرار هشدار میدهم جایی برای خودنمایی در هندیجان ندارد و بدانند نیروی انتظامی در کمین آنهاست.

موسوی بیان داشت: یک تن مواد مخدرکشف شده که با تایید استان حدود 650 کیلو گرم آن غیردارویی بوده با حضور نماینده انتظامی استان و نیروهای نظامی مسئولین محلی شهرستان و مردم غیور و شهید پرور هندیجان در اطراف جاده بدر و نزدیکی کارخانه آسفالت منهدم شد.

وی با شاره به کشفیات گفت انواع مواد مخدر صنعتی ،تریاک،حشیش،مرفین،شیشه ،گرد وهروئین از جمله مکشوفات بوده است.

وی تاکید کرد: ما از مردم هندیجان دعوت کرده و انتظار داریم پلیس را در انجام وظایفش یاری کنند و ما را از هرگونه اخلال در نظم رد و بدل موادمخدر و شرارت های اشرار ما را یاری کرده و در ایجاد امنیت پایدار در این شهر بندری یاریمان کنند و با اطلاع رسانی به موقع و شفاف خدمت مضاعفی به جامعه خودمان بنماییم .


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار