اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۹۱۷
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
ادامه حواشی و جنجال بازی پرسپولیس در اهواز / واکنش رییس هیات فوتبال خوزستان به اتفاقات ورزشگاه تختی
تمام سنگ ها را از ساختمان ورزشگاه کنده بودند. با این وجود اگر تصور می کنید مقصر اتفاقات من بوده ام، از مردم عذرخواهی می کنم.
شوشان: رییس هیات فوتبال خوزستان اعتقاد دارد اتفاقات بازی دیروز تقصیر آنها نبوده است. کاظم طالقانی درباره حواشی بازی دیروز استقلال اهواز و پرسپولیس تهران می گوید: متاسفم که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه تختی اهواز رخ داد. هوادار به ورزشگاه می آید تا یک بازی زیبا را ببیند و ورزشگاه را ترک کند. ما همه شرایط رو مهیا کرده بودیم اما متاسفانه چیزی که نباید رخ داد.

فرهنگ سازی باید انجام شود

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: تماشاچیان فوتبال ایران باید فرهنگ خود را بالا ببرند. ما مسئولان نیز باید فرهنگسازی انجام دهیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه ها نیفتیم. حضور در ورزشگاه برای لذت بردن از فوتبال است. آیا دیروز کسی لذت برد؟ ما دیروز هم باید برای ورود هواداران به ورزشگاه باید پیش بینی همه چیز را می کردیم و تدابیر لازم را می اندیشیدیم. با این وجود من نمی پذیرم همه چیز گردن مسئولان است، باید در فوتبال فرهنگ سازی انجام شود.

غدیر هم تضمین نداشت

شوشان: رییس هیات فوتبال خوزستان درباره انتقادهایی که از عدم برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر می شود، تاکید می کند: این مساله با نظر تیم استقلال اهواز بود. نماینده استان زیرنظر من خواست که بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود و من نیز از این تصمیم حمایت کردم. نمی توانید همه تقصیرات را گردن من بیندازید. چرا نمی روید از سایر مسئولانی که موافقت کردند تا بازی در تختی برگزار شود، انتقاد کنید؟ ما در سال های قبل که غدیر ساخته نشده بود، بازی ها را در تختی برگزار می کردیم و مشکلی وجود نداشت. می خواهم بگویم سال های قبل چرا این اتفاقات نمی افتاد؟ ضمن اینکه تضمینی هم نبود اگر در ورزشگاه غدیر بازی انجام میشد، شاهد چنین مسائلی نباشیم. در گذشته در غدیر هم مسائلی رخ داده بود.

سنگ ها را از ورزشگاه کنده بودند

طالقانی درباره شایعه عمدی بودن پرتاب سنگ در ورزشگاه اظهار می کند: چنین چیزی هرگز صحت ندارد. قبل از اینکه بازی برگزار شود، ورزشگاه به طور کامل پاکسازی شد و هیچ سنگ و کلوخی در ورزشگاه وجود نداشت. تمام سنگ ها را از ساختمان ورزشگاه کنده بودند. با این وجود اگر تصور می کنید مقصر اتفاقات من بوده ام، از مردم عذرخواهی می کنم.

بازی های بزرگ در غدیر

رییس هیات فوتبال خوزستان صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: تدبیر ما از این پس چنین خواهد بود که دیگر بازی های بزرگ را در ورزشگاه تختی برگزار نکنیم. حتی برای بازی های همزمان نیز درخواستمان چنین است که ساعتش تغییر کند تا مسابقات در غدیر انجام شود.






















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۹
comment
comment
مهاجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
comment
0
2
comment واقعا از این اتفاقات متاسف شدم.ولی تعجب نکردم.متاسفانه نه تنها فرهنگ ورزشگاه های استان.بلکه فرهنگ سایر نقاط نیاز به اصلاح دارد...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
comment
0
2
comment افتضاح کردن افتضاح ...........
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
comment
0
0
comment [...] نمیشناسه،ورزش نمیدونه چیه..
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
comment
0
2
comment آدم [...] چنین کارهایی باطل را که ضرر رساندن به مردم و اموالشان است را انجام نمیدهد
دستگاه های مربوطه باید به شدت و اقتدار کامل با مسببین برخورد کنند تا درس عبرتی باشد برای دیگر متجاوزان و قانونشکنان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
1
1
comment استادیوم ازادی بازی میشه یه اتوبوس شیشه سالم واسش باقی نمیماند و نصف صندلیها کنده میشه کسی چیزی نمیگه و میگن جوان هستن و تخلیه انرژی صورت گرفته ولی همین قضیه اینجا اتفاق میفته میشه بی فرهنگی و عدم پیشرفت .من اصلا این حرکت رو تایید نمیکنم اتفاقا رد میکنم ولی دیگه نباس خیلی کش داد قضیه رو
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment درگیری هواداران پرسپولیس واستقلال در ورزشگاه تختی اهواز !

چرا?
تعصب ,به چه قیمتی ?
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment ادامه حواشی در اهواز
* لیدر پرسپولیس بیهوش شد/ سرهای ۴۰ هوادار شکسته شد!

* یکی از لیدرهای پرسپولیس مورد ضرب و شتم قرار گرفت و گفته می شود حال مساعدی ندارد .

* در پایان بازی تعدادی از تماشاگرانی که به داخل زمین هجوم آورده بودند و به سمت یکی از عکاس ها که در حال ثبت تصاویر درگیری بود حمله ور شدند و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

*پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور، لیدرهای پرسپولیس به سرعت وارد زمین شدند و بازیکنان این تیم را تا محل ورودی تونل ورزشگاه اسکورت کردند.

*چند آمبولانس دیگر وارد ورزشگاه شدند تا تماشاگران و افراد مجروح را به بیرون ببرند.

* لیدرهای دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و نیروی انتظامی وارد ماجرا شد تا غائله ختم شود. در این میان مدیر کانون هواداران پرسپولیس کتک خورد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
0
0
comment نویسنده محترم که می گی چرا کشش میدید ،من حدس میزنم شما یکی از همون سنگ اندازها هستید.دوست گرامی درگیری و زد وخورد تختی اهواز واقعا در حد خودش نوبر بود .اقا جان شکستن صندلی با به قصد کشت کتک زدن فرق داره .اینا یه مشت [...] هستن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
comment
0
0
comment واقعا توی این مشکلات خوزستان خیلی بی فرهنگی می خواد این کارها ورزش را هم زیرسوال بردن من باشم تمام بازیهای فوتبال را تعطیل میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار