اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۰۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
ابتکار جالب مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اعطای هدیه ی یک صد میلیون ریالی آموزش و پرورش خوزستان به رتبه ی یک رقمی کشوری در خوزستان خبر داد.

شوشان : مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اعطای هدیه ی یک صد میلیون ریالی آموزش و پرورش خوزستان به رتبه ی یک رقمی کشوری در خوزستان خبر داد.

محمد تقی زاده از اعطای هدیه ی یک صد میلیون ریالی آموزش و پرورش خوزستان به رتبه ی یک رقمی کشوری در خوزستان خبر داد. وی گفت : این کار در راستای قدردانی از اهتمام و تلاش دانش آموزان ساعی و ایجاد انگیزه شور و نشاط علمی بیشتر در دانش آموزان جهت کسب رتبه های برتر کشوری در کنکور سراسری انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت:به دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های دو رقمی کشوری شوند نیز هدایای 50 میلیون ریالی اعطا می شود. تقی زاده در عین حال اظهار داشت که آموزش و پرورش خوزستان به رتبه های زیر هزار کشوری نیز جوایز ارزنده ای اهدا می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برپایی خانه های کنکور در جهت همراهی دانش آموزان خوزستانی تا روز برگزاری امتحان کنکور سراسری گفت: در هر خانه ی کنکور که در اقصی نقاط استان در حال برپایی است، کتابخانه های کنکور و مشاورین صاحب نظر جهت کمک به دانش آموزان حضور دارند. همچنین کلاس های تقویتی نیز در خانه های کنکور برگزار می شود.

تقی زاده کنکور را یک شاخص ملی دانست .وی گفت: در سطح ملی ، استانها بر اساس شاخص کنکور ارزیابی و با هم مقایسه می شوند و ما توانستیم رتبه ی کنکور را در خوزستان از 27 به 21 ارتقا بدهیم و این امر اتفاقی بزرگ در طول یکی دو دهه ی اخیر بوده است .
 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمدرضا حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
1
0
comment چندی قبل جناب آقای تقی زاده از مشکل نبود آمبولانس در تنها درمانگاه فرهنگیان واقع در خیابان 9 کیانپارس در جراید مواردی را مطرح نموده واذعان داشته که ماهیانه مبلغی بالغ بر 750000تومان به ارژانس 115 پرداخت می شودکه یک دستگاه آمبولانس در محل درمانگاه فرهنگیان به سرویس دهی مبادرت نماید از این خبر بنده بعنوان یک شهروند وفرهنگی بسیار متاثر شده که چرا درمانگاه فرهنگیان فاقد یک ویا چند دستگاه آمبولانس مجهز نیست لذا با اهدای هدیه ده میلون تومانی مدیر کل محترم به کسب کننده رتبه تک رقمی کنکور جای شکی باقی نمی ماند که وضع مالی آموزش وپرورش استان خوزستان بسیار مطلوب ورضایت بخش است ودیگر شاهد کمبودی درجهت اجرای کارهای عمرانی وتوسعه ای در آموزش وپرورش نخواهیم بود .؟!......
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار