شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و هیات همراه درسفر یک روزه از امور بهره برداری ناحیه شرق اهواز بازدید و درجریان  فعالیت های این ناحیه قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان ،  محمود دشت بزرگ در این برنامه از پست های برق شکاره و مهدیس در امور بهره برداری ناحیه شرق اهواز بازدید و درجریان جابجایی ترانس پست برق شکاره وسایر مسایل موجود درپست های برق یاد شده قرار گرفته و دستورات لازم راجهت رسیدگی و بهبود وضعیت بهره برداری آنها وآمادگی برای تابستان سال جاری  صادرکرد و از زحمات تمامی دست اندرکاران تقدیر نمود .

وی درهنگام بازدید از این پست ها گفت : بستر رفاه اجتماعی و توسعه اقتصاد و صنعت در منطقه در حال حاضر وابسته به وجود شبکه برق بوده و با توجه به شرایط خاص آب و هوایی منطقه واهمیت استمرار برق رسانی نیاز است تا با تمام توان در استفاده بهینه از امکانات موجود در خدمت رسانی شایسته به مردم شریف استانهای خوزستان وکهگیلویه وبویر احمد تلاش نماییم . 

وی  سپس در این برنامه از وضعیت انبارهای تی اس 46 این شرکت واقداماتی که تاکنون در امور اموال وانبارها انجام شده است بازدید نمود و ضمن قدردانی از کارهای صورت گرفته ، خواستار تسریع در روند نتیجه بخش آنها شد و دستورات لازم را جهت استفاده صحیح از امکانات وپتانسیل های موجود شرکت در سالی که به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری گردیده است را صادر کرد .

در ادامه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور در شرکت تعمیرات انتقال نیروی خوزستان ضمن  دیدار با مدیرعامل و مسوولان این شرکت از نزدیک در جریان توانمندیها و همکاریهای موجود بین دو شرکت قرار گرفت و اظهار امیدواری کرد با بهبود این روند بتوانیم در پایداری و بالا بردن سطح خدمت رسانی صنعت برق منطقه نقش موثرتری ایفا نماییم .

گفتنی است در این بازدیدها معاونت های بهره برداری ، مالی وامور پشتیبانی ، برنامه ریزی وتحقیقات ، طرحهای توسعه  برق ومدیریت ها و مدیران زیر مجموعه این معاونت ها ، مدیر دفتر هیات مدیره و مدیر روابط عمومی  شرکت برق منطقه ای خوزستان مدیر عامل را همراهی کردند .                 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار