اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
 دبیركل حزب مردم سالاری و منتخب مجلس دهم گفت: در مجلس دهم با نظارت دقیق و هدفمند ، كاری خواهیم كرد كه از فساد در كشور اثری نماند.

مصطفی كواكبیان كه در حمایت از فهرست نامزدهای اصلاح طلب راه یافته به دور دوم مجلس در تالار حافظ اهواز سخن می گفت اظهار كرد: حماسه ای كه در هفتم اسفند در كشور خلق شد به همت مردم در دهم اردیبهشت تكمیل خواهد شد.

وی افزود: ما تعهد دادیم به مردم كه مجلس دهم حتما باید پوست اندازی شود و یك خانه تكانی جدی در مجلس دهم صورت گیرد، بخشی از خانه تكانی در هفتم اسفند انجام شده و تنها اندكی باقی مانده كه مشاركت گسترده مردم در دهم اردیبهشت، این حماسه تكمیل می شود.

دبیركل حزب مردم سالاری و منتخب مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: اگر در هر حوزه انتخابیه مردم بالای 60 درصد حضور پیدا كنند دوستان اصولگرا باید فكری برای شغل آینده خود كنند همانگونه كه در تهران با 50 درصد حضور مردم این موفقیت حاصل شد و برای نخستین بار حماسه ای بزرگ خلق شد.

وی بیان كرد: مردم تهران برای نخستین بار سه درصد حدنصاب مشاركت را در انتخابات هفتم اسفند افزایش دادند و موفقیت 30 بر صفر را رقم زدند و به همین منظور اعتقاد داریم كه در شهرستان ها نیزمی توان انتخاباتی شبیه تهران را با حضور گسترده مردم رقم زد.

دبیركل حزب مردم سالاری گفت: در انتخابات هفتم اسفند سال گذشته لیست مورد تایید اصلاح طلبان در شهرستان اهواز اول شد و در دهم اردیبهشت نیز باید آنها را همچنان حمایت كرد.

وی گفت: نامزدهایی كه در حوزه انتخابیه اهواز در فهرست اصلاح طلبان قرار گرفتند همگی دلسوز مردم بوده و از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس وانقلاب هستند.

كواكبیان بیان كرد: خوشبختانه قوم عرب، بختیاری ولر به دور تعصب ها تنها به فكر سرافرازی ایران اسلامی هستند. كواكبیان به عملكرد مجلس نهم نیز اشاره كرد و گفت: ما به همه آنهایی كه در این عرصه حضور دارند احترام می گذاریم اما آنها باید توجه داشته باشند كه دوره ای كه در مجلس بودند چه بلاهایی برسرملت آمد و آنها یا سكوت كرده و یا همراهی كردند.

وی افزود: 11 هزار میلیارد تومان را بابك زنجانی برد و دیگر نیاورد و در زمان احمدی نژاد این نمایندگان بودند كه دولت را همراهی كردند.

كواكبیان بیان كرد: زمانی كه سند چشم انداز تعیین شده بود اعتقاد داشتیم كه 20 سال فرصت داریم ولی 11 سال آن را متاسفانه دولت احمدی نژاد خراب كرد وتنها 9 سال تا 1404 زمان داریم .
وی ادامه داد:ما باید به اولین كشور منطقه و دهمین كشور در دنیا تبدیل شویم و رسیدن به این مهم با افراد متخصص و دلسوز ملت كه به فكر پركردن جیب های خود نیستند، محقق خواهد شد.
دبیركل حزب مردم سالاری با بیان اینكه برای رشد و توسعه استان خوزستان در كنار نمایندگان اصلاح طلب استان خواهیم بود افزود: اگر به تعهدات خود عمل نكنیم مردم آن سیلی را كه به آن نمایندگان نواختند بدتراز آن را به ما نیز می نوازند پس باید تعهد دهیم كه به شعارهایی كه می دهیم پای باند باشیم.

كواكبیان با تاكید بر این كه نباید دیگر در خانواده ها فارغ التحصیلان بیكار وجود داشته باشد گفت: طرح ضربتی ایجاد اشتغال اولویت اول كاری ما است چرا كه این جوانان نشان دادند كه پاسدار خون شهدا هستند و همچنین برای این كه بانوان به شان و جایگاه واقعی خود برسند نیز برنامه هایی داریم. 

كواكبیان گفت: همچنین هیات رئیسه مجلس دهم نیز باید همگی اصلاح طلب باشند تا دیگر شاهد تبانی و اختلاف سلیقه ها نباشیم. وی خطاب به دولت گفت: دولت را قبول داشته و همراه آن هستیم اما اگر همین دولت نیز مغایر با منافع ملت باشد با آن ها هم برخورد می كنیم چرا كه با هیچكس عهد اخوت نبسته ایم.

در استان خوزستان انتخابات مجلس دهم در شش حوزه انتخابیه اهواز ، بهبهان ، مسجدسلیمان ، ماهشهر ، آبادان و ایذه و باغملك به دور دوم كشیده شده و هشت نماینده از 18كرسی در این مرحله به مجلس دهم راه می یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار