شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۱

دکتر عبدالحسین شاحسینی کارشناس مسائل استراتژیک در مصاحبه با شبکه خبری دز داشت اظهار کرد: تا کنون برای دزفول آن طور که باید احقاق حق نشده است، اول حقوق خاصه مردم در دوران دفاع مقدس که نقش مردم دزفول در آن بسیار پر رنگ و مشخص است ادا نشده ، سپس نقش این مردم در تولید نیروی و منابع انسانی ملی بسیار برجسته بوده که نادیده گرفته شده است.

وی افزود: استعداد مردم شهرستان دزفول در تمام زمینه ها روشن است ولی نتوانسته ایم انسجام و اهتمام ویژه نسبت به شهرستان داشته باشیم، نگاهمان تا کنون پراکنده و شکننده بوده است.

این استاد دانشگاه گفت: باید شهر را احیا کنیم، باید شخصیتهای منزوی شده و کنار رفته را در متن کار قرار دهیم و از تواناییهای آنها در تجمیع نیروهایمان برای پیشرفت و اعتلای شهرستان کمک بگیریم.

وی اذعان کرد: دیگر دوره رقابت و دشمنی ها تمام شده، در زمان حاضر باید با برخی از در رفاقت، و بابعضی از در نصیحت وارد شد و اگر نپذیرفت باید او را متوقف کنیم. در شهرستان دزفول برخی افراد که پستهای مدیریتی را اشغال کرده اند به جای دغدغه مردم دغدغه پستها و صندلیشان را دارند.

شا حسینی افزود: مدیران باید از درد مردم اطلاع داشته باشند و این کار تا کنون به صورت محسوس انجام نشده است، برخی مدیران در خواب هستند ، باید آنها را بیدار کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: بقاء نظام در گرو خدمت به مردم است و اگر می خواهید نظام حفظ شود باید مردم حفظ شوند. هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی نتیجه کارش خدمت صادقانه به مردم نباشد،خیانت کرده است و نارضایتی مردم در راه خدمت به دشمن است، هیچکس نباید در مسئولیت خودش غفلت کند، در نظام جمهوری اسلامی غفلت از خدمت رسانی به مردم، گناهی نابخشودنی است چرا که در اثر غفلت دشمن سو استفاده خواهد کرد.

شاحسینی ادامه داد: البته نباید به مدیران نیز فشار بیش از حد بیاوریم، در بسیاری از مناصب مدیران خدمتگذار و شریفی نیز مشغول خدمتگزاری به مردم هستند که باید از آنان به شکل شایسته تقدیر نمود و به عنوان الگو برای دیگر مدیران معرفی گردند، مدیری هم که توانایی کار را ندارد خودش برای تعویض پیش قدم شود. مدیران عملکرد خودشان را با افکار سنجی که از سوی رسانه ها انجام می شود، رصد نمایند.

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین آسیب پذیری دزفول و عدم پیشرفت آن فقط تفرقه است، اکنون که بانتیجه انتخابات جاری شرایط جدیدی در شهرستان محیا شده باید به سمت وحدت حرکت کنیم و تمام فرزندان دزفول را بدور از گرایشهای سیاسی و دیدگاههای سلیقه ای جذب نمائیم.

دکتر شاحسینی در خصوص وظیفه رسانه هایی که مورد وثوق مردم هستند اظهار داشت: رسانه هایی که حرف دل مردم را می زنند پایگاه آماده سازی و الگو سازی افکار عمومی هستید. رسانه ها منشاء حرکات جامعه هستند و بایستی در جهت رضای خدا حرکت کنند و باید از مسئولینی که در این راستا حرکت می نمایند حمایت نموده و مسئولینی را که در خلاف این مسیر حرکت می کنند را به مردم معرفی کنند.

شبکه خبری دز


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار