اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
با وجود اینکه بازی امروز فولاد خوزستان به علت در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس لغو شد، ولی نتایج به گونه ای رقم خورد که بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شد
با وجود اینکه بازی امروز فولاد خوزستان به علت در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس لغو شد، ولی نتایج به گونه ای رقم خورد که بقای این تیم در لیگ برتر قطعی شد.
 
پیش از این قرار بود هفته بیست و هشتم لیگ برتر تمامی بازی ها همزمان برگزار شود و به این دلیل بازی استقلال خوزستان و راه آهن در تختی اهواز، همچنین فولاد استقلال اهواز در غدیر برگزار شود.

اما با توجه به نظر نهایی شورای تامین، بازی استقلال اهواز و فولاد به روز شنبه موکول شد و بازی استقلال خوزستان و راه آهن امروز در ورزشگاه غدیر برگزار شد.

به درخواست شورای تامین استان خوزستان به جهت برگزار شدن هر چه باشکوه‌تر انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، دیدار بین تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز که قرار بود امروز و از ساعت ۱۸ همزمان با سایر بازی‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در سراسر کشور برگزار شود، با موافقت اعضای کمیسیون امنیت کشور پس از برگزاری جلسات متعدد این دیدار روز شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

بدین ترتیب بازی دو تیم استقلال خوزستان و راه آهن که قرار بود در ورزشگاه تختی برگزار شود به ورزشگاه غدیر اهواز انتقال پیدا کرد و همچنین بازی دو تیم فولاد و استقلال اهواز که قرار بود به طور همزمان در ورزشگاه غدیر برگزار شود کنسل و به روز شنبه ساعت ۱۸ موکول شد.

اما در شرایطی که دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز به روز شنبه آینده موکول شده است، با نتایجی که عصر امروز در ورزشگاه‌های مختلف رقم خورد، بقای فولاد خوزستان در لیگ برتر قطعی شد.

تیم‌های راه‌آهن تهران، سیاه‌جامگان خراسان و ملوان انزلی عصر امروز در مصاف با رقیبان شکست خوردند و نتایج دو هفته باقی مانده از لیگ برتر تأثیری در سقوط تیم فولاد خوزستان نخواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار