اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
فرماندار شوشتر گفت: دستگاه‌های اجرایی باید وظیفه ذاتی خود را نسبت به مناطق سیل‌زده انجام داده و عملیات بازسازی روستاها را سریع‌تر آغاز کنند.
 
حیدر نجفی، با اشاره به وضعیت روستاهای شعیبیه شهرستان شوشتر پس از بحران سیل خوزستان اظهار کرد: وظیفه فرمانداری برگرداندن وضعیت روستاها به حالت عادی است. اقدامات لازم پس از سیل انجام و آب لوله‌کشی و برق روستاها وصل شده است و مدارس نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
 
وی افزود: خسارات ناشی از سیل خوزستان، از سوی دستگاه‌های اجرایی در فرم‌هایی تدوین شده و تحویل مدیریت بحران استان شده است. از این پس، تایید فرم و گزارش‌های خسارات سیل و انجام اقدامات پس از بحران بر عهده اداره‌کل بازرسی استان است و باید در این زمینه پاسخگو باشند.
 
فرماندار شوشتر عنوان کرد: پیشنهادهای مختلف در زمینه جبران خسارات وارده به زیرساخت‌ها و اراضی کشاورزی و سایر خسارات ناشی از سیل به مدیریت بحران خوزستان اعلام شده و پس از بررسی نهایی و تایید، میزان خسارات سیل در شهرستان شوشتر مشخص خواهد شد.
 
وی ادامه داد: 9 برگ گزارش خسارت وارده ناشی از سیل در 9 سرفصل از جمله کشاورزی، برق، راه، اماکن روستایی، آبفا روستایی، دام و طیور، مسکن عشایر، نوسازی مدارس و ادوات کشاورزی اعلام شده که باید به تایید نهایی برسد.
 
نجفی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید وظیفه ذاتی خود را نسبت به مناطق سیل‌زده انجام داده و زیرساخت‌های آسیب‌دیده بر اثر سیل در روستاها را به حالت اول بازگردانند و سریع‌تر عملیات بازسازی را آغاز کنند.  


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار