اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۸۲۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
پيام كيانوش راد به مناسبت پیروزی لیست امید
پيروزي واقعي نمايندگان منتخب اهواز در گرو صداقت ، دوري از غرور و خودبزرگ بيني ، تعهد به آرمان هاي انقلاب اسلامي، مردم دوستي و مردم داري و قانون گرايي...
شوشان: محمد کیانوش راد رئيس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان استان خوزستان به مناسبت پایان انتخابات و پیروزی لیست امید در اهواز پیامی صادر است. در این پیام آمده است: انتخابات تمام شد و جناح اصلاح طلبان در اهواز پيروز ميدان گشت .

به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است : پيروزي واقعي نمايندگان منتخب اهواز در گرو صداقت ، دوري از غرور و خودبزرگ بيني ، تعهد به آرمان هاي انقلاب اسلامي، مردم دوستي و مردم داري و قانون گرايي ، دوري از باندهاي قدرت و ثروت و تلاش براي حل معضلات استان با كمك همه نيروهاي خوزستاني ، از نخبگان دانشگاهي تا روحانيت منطقه و از مسئولان اجرايي تا خبرنگاران و رسانه هاي مستقل و منتقد و تا تمامي شهروندان شهر و روستايي خوزستاني است.

انتخابات در اين دوره ، همچون كارگاهي آموزشي براي مردم و فعالان سياسي و حزبي بود و صرفنظر از برخي رفتارهاي غير تشكيلاتي و ضد تشكيلاتي و حتا نتيجه آن ، اكثريت مردم و بسياري از فعالان سياسي در اين تجربه موفق عمل كردند.

توجه مردم به ليست اميد و گذر از مسايل قومي از سوي مردم و قبول نظر شوراي سياستگذاري توسط اكثر نيروهاي حزبي و تشكيلاتي، گامي بلند در زمينه ي عمل به خرد جمعي در استان خوزستان بود.

نيروهاي جريان اصول گرا در اهواز نيز ، در رقابتي جدي و تمام قد حضور يافتند . ما اصلاح طلبان ، برخلاف افراطيون جناح اصول گرا ، كه ما را به انواع اتهامات مي نوازند ، اصول گرايان معتدل و منصف را دشمنان خود نمي دانيم. و اگرچه راهبردها ، رويكردها و شيوه هاي اجرايي آنان را درست و منطبق بر شرايط زمانه نمي دانيم ، اما آنان را بخشي از وفاداران به انقلاب و اسلام و ايران مي دانيم و براي آنان آرزوي ادامه خدمت و تداومِ تلاش شان را در فضايي همدلانه براي استان خواستاریم .

ما دست ياري اصول گرايان استان را براي توسعه استان مي فشاريم. فضاي خدمت براي همه هست ، مشروط بر اينكه از قالب هاي كليشه اي در دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و اسلام و اتهام زني به رقبا ، ولو آنكه مشي آنان را نپسنديم، دست برداريم .

همدلي يكي از مهمترين رمز و رازهاي توسعه استان خوزستان است. همدلي چه در سطح نيروهاي سياسي با گرايشات مختلف سياسي و حول منافع استان و چه ميان اقوام متنوع خوزستاني.

حل معضلات استان از دست يك گروه و دو گروه برنمي آيد ، همه بايد كمك كار هم باشند. غرور ولجاجت ِبيش از حد برخي از مديران يا نمايندگان مجلس ويا برخي از نيروهاي سياسي در ناديده گرفتن ظرفيت هاي ديگر هم استاني ها ، عاملي منفي و متوقف ساز براي توسعه استان خوزستان بوده است.

عقلانيت ، واقع بيني و مصلحت انديشي ، در به كارگيري همه نيروهاي سياسي - اجتماعي و سهيم دانستن همه مردم و همه اقوام در دستيابي به "منزلت ، ثروت و قدرت " تنها راه گسترش همدلي و توسعه در استان خوزستان است.

از مردم مهربان آگاه و فهيم اهواز كه به ليست اميد اعتماد كردند و با راي معنا دار خويش زمينه انتخاب كانديداهاي اصلاح طلبان را فراهم ساختند به سهم خويش و بعنوان يك خوزستاني و بعنوان مسول شوراي سياست گذاري استان اصلاح طلبان خوزستان تشكر مي نمايم.

همچنين بايد از مسولان ستادها و خصوصا زنان و جوانان كه بي هيچ شائبه اي براي موفقيت تفكر و انديشه خويش تلاش نمودند تشكر ويژه داشته باشم و از كساني كه بي توقع و بدون چشمداشت زحمت كشيدند و پس از پيروزي هم دنبال موقعيت و بهره اي نيستند ، ويژه تر قدرداني كنم.

براي سه منتخب اهواز ، دكتر يوسفي ، مهندس الباجي و دكتر ساري صميمانه آرزوي موفقيت دارم. غرور و خود بزرگ بيني و فراموشي مطالبات مردم و خصوصا زنان وجوانان و وعده هاي داده شده به آنان در ايام تبليغات انتخاباتي ، و محدود شدن در حلقه هاي محدود و بسته هواردان و قوم و فاميل ، آفت بزرگ نمانيدگي مجلس و باعث افول يكباره در نزد مردم خواهد بود. به سهم خويش از تلاش ها و فعاليت هاي سازنده ي نمايندگان اهواز در مجلس نهم نيز تشكر و براي آنان نيز آرزوي موفقيت دارم.

منتخابان عزيز برادران يوسفي ، الباجي و ساري ، خدا را در همه كارها بايد ناظر و منظور در نظر گرفت . ورضايت نهايي را تنها با رضايت او بايد در نظر داشت و از او بعنوان پشتوانه اصلي همواره بايد مدد خواست .

عُجب و غرور و خودبيني آفت بزرگ مورد توجه مردم قرار گرفتن و نماينده شدن است. گفته امام رضا (ع ) را آويزه ذهن و ضميرمان كنيم كه در وصف مومن فرمود : مومن واقعي كسي است كه هرانساني را كه ديد ، فكر كند از او بهتر است.




برچسب ها: کیانوش راد
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
4
1
comment محمد کیانوش راد رئيس شوراي سياست گذاري اصلاح طلبان استان خوزستان ??????????????????????????????????????????????
داد و بیداد بر خوزستان که این آقا رئیسه همه اینهاس
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
3
5
comment اهواز هم با حمایت دکتر قبادیان لیست امید پیروز شد وگرنه کسی منتظر نظر شما نیست! اگر حمایت خانم دکتر و همسر محترمشون خانم دکتر سلحشوری نبود این شور در مردم ایجاد نمیشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
comment
2
0
comment من عربم و اگه دكتر كيانوش راد از آقايان ساري و الباجي حمايت نمي كرد هيچ وقت بهشون راي نمي دادم و مطمئنا ساير مردم عرب هم راي نمي دادن بنابراين اگر در خوزستان و اهواز ليست اميد برنده شده به خاطر حمايت دكتر كيانوش راده نه قباديان و ......
درضمن اين خانم سلحشوري اگه در ليست اميد تهران نبود و اصلاح طلبات امثال آقاي كيانوش راد در تهران ازش حمايت نمي كردن يك راي هم نمي اورد چون در تهران برخي از نامزدها جوان و كاملا ناشناخته بودن و فقط به خاطر اينكه در ليست اميد بودن راي اوردن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
comment
0
1
comment کربلایی چطوری ؟ بابا اینقدر شلوغ نکن بزار همون کربلایی بمونی ...............
comment
تاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
comment
0
1
comment پیروزی اصلاح طلبان در اهواز مدیون حمایت آقای شدیدزاده هستن و لا غیر
comment
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
comment
0
1
comment جامعه عجيبي داريم
اساتيد محترمي كه توي ٨٨ ستاد موسوي رو ول نمي كرداند يادشون رفت وقتي فضا شلووغ شد همه شدان اصولگرا

تو رو خدا بگيد چه هزينه اي بابت اصلاحات دادايد يا فقط موقعه تقسيم غناءم حضور داشتيد
اون موقعي كه كيانوش راد زندان بود كجا بودايد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار