شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۵

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در مشکل گرد و غبار اقدامی عملی انجام نداده است و اقدامات چند ساله اخیر برای حل این معضل، نمود خاصی ندشته است.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی اظهار داشت: اقدامات دولت در حل مشکل گرد و غبار به نتیجه عملی ختم نشده است و در این باره انتقادهای زیادی به دولت وارد است.

وی افزود: گرد و غبار در سا‌ل‌های اخیر، سرتاسر خوزستان و استان‌های همجوار را درگیر کرده است و تا این مشکل به تهران نرسد، حل نخواهد شد.

نماینده مردم شوشتر در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت در خصوص مشکل گرد و غبار تنها به ارائه گزارش می‌پردازد، تاکید کرد: دولت تنها در این باره گزارش ارائه می‌کند و شاهد هیچ اقدام عملی در این باره نیستیم.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه خوزستان درد و رنج‌های زیادی دارد، افزود: هنوز دردهای خوزستان از دوران دفاع مقدس التیام نیافته که باید شاهد بروز بیماری‌های بسیار خطرناک ناشی از آلودگی هوا در بین مردم بر اثر این پدیده نوظهور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان نیازمند توجه بیشتر است و با توجه به تداوم پدیده گرد و غبار از اوایل دهه 80 تاکنون و روند افزایش شدت آن در هر دوره، باید بخش درمان تخصصی برای مقابله با عوارض پدیده گرد و غبار تجهیز شود.

نماینده مردم شوشتر تاکید کرد: باید بیمارستان‌های مجهز و تخصصی برای آلرژی و درمان عفونت و بیماری‌های ناشی از گرد و خاک در خوزستان دایر شود و همزمان با این اقدامات برای رفع مشکل به طور اساسی و زیربنایی نیز تلاش کرد.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان خوزستان اگرچه در این باره تلاش‌های زیادی را آغاز کرده‌اند اما هنوز راه به‌جایی نبرده‌ایم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار