شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تنها راه برون رفت استان خوزستان از مشکلات اقتصادی و اشتغال، توجه ویژه به کشاورزی عنوان و تاکید کرد:‌ حمایت از کشاورز باعث خودکفایی کشور می‌شود.

سیدراضی نوری اظهار داشت: استان خوزستان با داشتن منابع بسیار زیاد آب باید دارای کشاورزی بسیار پیشرفته و مدرن باشد؛ این در حالی است که هنوز اتفاق خاصی در حوزه کشاورزی رخ نداده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات کشاورزان، افزود: کشاورزان از تهیه کود تا تامین آب در استان خوزستان دچار مشکل شده‌اند و باید برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

این نماینده با اشاره به اینکه شهرستان شوش قطب کشاورزی است، تاکید کرد: قطب کشاورزی استان خوستان و کشور، دچار مشکلات و تنگناهای زیادی در همین حوزه است و لازم است تا مسئولان استانی و شهرستان در پیگیری آن‌ها اهتمام ورزند.

نوری با اشاره به اینکه حمایت از کشاورز باعث خودکفایی کشور می‌شود، افزود: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید تلاش کرد تا در راستای توانمند‌سازی این بخش مولد در استان گام‌هایی اساسی برداریم.

وی تاکید کرد: شهرستان شوش در سال زراعی جاری برای تامین آب کشاورزی دچار مشکلات زیادی شده  و معیشت کشاورزان به خطر افتاده است.

نوری افزود: از همه توان برای رفع مشکل کشاورزان استفاده خواهد شد و در این باره از مدیران استانی برای اتخاذ تصمیمات راهگشایی در این باره استمداد می‌طلبیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار