شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰

به همت موسسه فرهنگی هنری صدای هنر کارون، بزرگداشت نصرت سواری معروف به رانیا شاعره تازه در گذشته خوزستانی در اهواز برگزار شد.

این مراسم که پنجشنبه شب در فرهنگسرای علوی با حضور وبلاگ نویسان ادبی، شاعران و جمعی از مفاخر ادبی و هنری عرب زبان برگزار شد، با شعر خوانی توسط ادبیان و شعرا همراه بود.

در مراسم بزرگداشت مرحوم نصرت سواری، شعرای معروف عرب از استان خوزستان در رأس آن‌ها عادل سکرانی از شادگان، محمد امیری و حسن عاشور از خرمشهر، عبدالحسین باوی از سوسنگرد، حامد مجید از ماهشهر و می‌سا سواری از اهواز حضور داشتند.

همچنین علامه سید شعاع فاخر و می‌سا سواری شاعر و از اساتید ادبیات عرب خوزستان در این مراسم سخنرانی کردند.

رانیا (نصرت سواری) شاعر و وبلاگ‌نویس بود و در دوران عمر خود مدیریت چند سایت شعر، هنری ادبی و وبلاگ را بر عهده داشت. وی چندی پیش پس از یک دوره سخت بیماری سرطان و دست و پنجه نرم کردن با این بیماری در سن 40 سالگی در بیمارستان گلستان دارفانی را وداع گفت.

مؤسسه فرهنگی هنری صدای هنر کارون با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به شماره ثبت 815 در زمینه تهیه و تولید و تکثیر آثار صوتی، برگزاری همایش، سمینار، کنسرت و جنگ شادی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، نمایشگاه‌های بزرگ کتاب در اهواز فعالیت می‌کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار