اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق منزل مسکونی در منطقه پادادشهر اهواز و مصدوم شدن یک زن در این حادثه خبر داد
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق منزل مسکونی در منطقه پادادشهر اهواز و مصدوم شدن یک زن در این حادثه خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: شب گذشته ساعت ۲۲ و ۱۴ دقیقه با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منزل مسکونی واقع در پادادشهر داده شد.

وی افزود: آتش نشانان در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از دو خودروی اطفای حریق در محل حادثه حاضر و سریعا عملیات اطفا را آغاز کردند. آتش نشانان با قرار دادن دستگاه مکنده هوا دود ناشی از حریق را به خارج از منزل هدایت و برای خاموش کردن آتش به داخل خانه وارد شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید و حریق اطفا شد. آتش نشانان از سرایت حریق به منازل همجوار جلوگیری و زن ساکن در منزل را که دچار مصدومیت شده بود زنده از خانه خارج کردند.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان اتصالی برق دستگاه خنک کننده اعلام شد که حریق حادث شده موجب خسارت به بخشی از اثاثیه درون منزل شد.

وی در ارتباط با حادثه دیگر و مرگ راننده مزدا وانت گفت: ساعت ۶ و یک دقیقه صبح امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از واژگونی خودرویی در جاده برومی دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان از نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام و پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که خودروی مزدا وانت واژگون شده است.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان همزمان اقدام به خروج سرنشینان خودرو، قطع برق اتومبیل و کنترل ترافیک خودروهای گذری به منظور انجام عملیات کردند.

وی ابراز تأسف کرد: متأسفانه در اثر شدت حادثه راننده خودرو که حدودا ۴۴ ساله بود درگذشت ولی همسر وی مصدوم و زنده از درون خودرو خارج شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: آتش نشانان منظور تشدید نشدن وضعیت مصدوم با رعایت اصول ایمنی امداد و نجات زن حدودا ۳۵ ساله را برای مداوا سریعا به آمبولانس اوژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار