اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
جمعي از هوادارن غلامرضا شرفي نامزد راه يافته به مجلس شوراي اسلامي در مرحله دوم انتخابات، پيروزي وي را جشن گرفتند.
جمعي از هوادارن غلامرضا شرفي نامزد راه يافته به مجلس شوراي اسلامي در مرحله دوم انتخابات، پيروزي وي را جشن گرفتند.

به گزارش ايرنا امام جمعه آبادان روز دوشنبه در اين آيين در مصلاي نمازجمعه شهر، گفت:در انتخابات اخير، مردم به شعارها توجه نكردند بلكه بيشتر به راهكارهاي افراد پرداختند و در انتخاب خود دقت بيشتري داشتند. 

حجت الاسلام ابراهيمي پور اظهار داشت:تغيير نمايندگان مردم آبادان در دوره جديد، بيانگر اين است كه شهروندان به دنبال بهبود اوضاع شهر و منطقه با سرعت و كيفيت بهتري هستند. وي افزود:با راهيابي سه نماينده جديد در شهرستان آبادان به مجلس شوراي اسلامي مشخص شد دردهاي مردم چندان مداوا نشد هر چند كه معتقديم نمايندگان پيشين نيز، اقدامات قابل قبولي انجام دادند ولي شايد عملكرد آنها قابل لمس نبود. 

امام جمعه آبادان گفت:شهروندان آباداني وقتي به پيشرفت شهرهاي ديگر نگاه كردند در اين دوره از انتخابات سعي بر انتخابي اصلح داشتند. 

حجت الاسلام ابراهيمي پور تصريح كرد: زماني شهرهاي ديگر تمدن آنچناني نداشتند اما اكنون به سر و سامان خوبي رسيده اند اما آبادان همچنان غرق در مشكلات باقي مانده است.  وي ادامه داد: انتظار مي رود سه نماينده راه يافته به مجلس شوراي اسلامي ابتدا به اتحاد قابل قبول رسيده و دست در دست هم، مشكلات شهر و دغدغه هاي مردم را برطرف كنند. 

امام جمعه آبادان، اولويت بندي كار، داشتن برنامه، استفاده از نيروهاي متخصص به عنوان مشاور، ارتباط بيشتر با مردم و تبعيت از رهبري را از اصول كار سه نماينده راه يافته به مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد.

غلامرضا شرفي منتخب مردم آبادان به مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آيين گفت:حضور در مجلس فرصتي براي خدمت به مردم فهيم آبادان است و هر سه نماينده راه يافته به مجلس از اين فرصت نهايت استفاده را مي كنند.

وي افزود: در استان خوزستان، همه زيرساخت هاي توسعه اي فراهم است ولي به دليل اينكه به تربيت نيروي انساني متخصص توجه نشده است، بيكاري در استان نيز بالاست و برخي شركت ها نيروي مورد نياز خود را از ديگر استان ها تامين مي كنند.

منتخب مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي گفت:صنايع پتروشيمي و نفتي در شهرستان آبادان موجود است، ولي اين صنايع آن گونه كه بايد و شايد نتوانسته اشتغال شهرستان را تامين كند.
شرفي تصريح كرد:مراكز فني و حرفه اي در اين موضوع به وظيفه خود آن گونه كه انتظار مي رود به خوبي عمل نكردند و لازم است بر جذب نيروي مورد نياز صنايع از ميان بوميان نظارت بيشتري شود. 
وي ادامه داد:لازم است بررسي و آسيب شناسي كرد كه چرا برخي از نمايندگان پيشين به مجلس راه نيافتند، بايد نقاط قوت نمايندگان پيشين شناسايي شده و در راستاي تقويت اين نقاط اقدام و برنامه ريزي كرد.

منتخب مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي، همكاري با ديگر نمايندگان استان و تحقق واقعي اتحاد را از اصول كاري خود خواند و افزود: هرچه ضربه خورده ايم از تفرقه و نبود اتحاد و همدلي بوده است.
در حوزه انتخابيه آبادان، اروندكنار و چوئبده در مرحله نخست انتخابات عامر كعبي و جليل مختار با كسب حداقل يك چهارم آرا به مجلس راه يافتند و غلامرضا شرفي در محله دوم به عنوان سومين منتخب مردم در اين حوزه انتخاب شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار