اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
 معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خوزستان گفت:بيش از 80 درصد پرونده هاي تشكيل شده در حوزه فضاي سايبري از سوي پليس فتا كشف شده و به رسيدگي منجر مي شود.

سرهنگ سيدرحمان موسوي دوشنبه در آبادان در گفت و گو با ايرنا افزود:اميدواريم با افزايش استفاده شهروندان با فضاي مجازي و افزايش آگاهي آنان نسبت به آسيب ها و تهديدهاي اين فضا، ميزان شكايت شهروندان روند كاهشي يابد.

وي افزايش سرعت عمل در رسيدگي به پرونده هاي سايبري را از برنامه هاي اصولي پليس فتا طي سال جاري عنوان كرد و اظهار داشت:ارتقاء نيافتن دانش جامعه در حوزه هاي سايبري باعث بروز آسيب در عرصه هاي مختلف تبديل شده است. 

سرهنگ موسوي گفت:آشنا نبودن افراد با فضاي مجازي باعث مي شود تا فضايي در اختيار هكرها و سارقان اينترنتي قرار گيرد كه سوء استفاده كنندگان با سوء استفاده از اطلاعات، به حريم خصوصي افراد نفوذ كرده و از اين اطلاعات بهره برداري نادرست انجام دهند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خوزستان با تشريح تهديدات و آسيب هاي فضاي مجازي به ويژه برخي شبكه هاي اجتماعي افزود: فضاي مجازي دنياي بسيار گسترده و با پيچيدگي هاي بسياري است كه كاربران آموزش نديده را به سهولت دچار گرفتاري و دردسر مي كند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان خوزستان همچنين با تشريح نقش رسانه ها در آگاهي بخشي به مردم، گفت:آموزش به شهروندان و افزايش آگاهي شهروندان، كاهش جرايم در حوزه سايبري را به همراه دارد.

وي از رسانه ها به عنوان پيشتازان و سربازان نظام در خط مقدم جبهه فرهنگ سازي و مقابله با جنگ نرم دشمن نام برد و اظهار داشت:به همين منظور، كميته هم انديشي با اصحاب رسانه در استان خوزستان تشكيل شده كه در آن راهكارهاي مقابله با تهديد در حوزه سايبري و رسانه هاي مورد بحثوتبادل نظر قرار مي گيرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار