اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
دبیر شورایعالی امنیت ملی با انتقاد از سازمان ملل به دلیل عدم اجرای تعهدات خود برای بازسازی غزه و تامین حداقل های معیشتی و خدماتی برای ساکنین تحت محاصره، بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و تداوم ارسال کمک های غذایی و دارویی به مردم غزه تاکید کرد.
رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون انتفاضه مردمی وتحولات فلسطین با وی گفتگو کرد.

علی شمخانی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران وضرورت مقابله مستمر با سیاست های سرکوب گرانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان تاکید کرد: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

دریابان شمخانی افزود: رژیم صهیونیستی در اشغالگری و شقاوت حد و مرزی نمی شناسد و ادعاهای این رژیم در مورد سرزمین های اشغالی جولان نشان دهنده طرح های خطرناکی است که برای دیگر سرزمین های اسلامی در سر می پروراند.

نماینده مقام معظم رهبری گفت: اسرائیل شریک راهبردی گروه های تروریستی و تکفیری است و ارائه سلاح، درمان مجروحان و کمک های اطلاعاتی بخشی از این همکاری ها برای کشتار مسلمانان و تشدید درگیری ها در کشورهای اسلامی است.

وی مهمترین اولویت جهان اسلام را حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف عنوان کرد و با اشاره به رفتار کشورهایی که با دامن زدن به اختلافات قومی ومذهبی در جهان اسلام مسیر برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را می پیمایند ادامه داد: حاکمان وابسته ای که مسیر ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با اصلی ترین تهدید جهان اسلام را می پیمایند در دادگاه تاریخ و درپیشگاه ملت های خود محکوم به خیانت هستند.

دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان با انتقاد از سازمان ملل به دلیل عدم اجرای تعهدات خود برای بازسازی غزه و تامین حداقل های معیشتی و خدماتی برای ساکنین تحت محاصره، بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و تداوم ارسال کمک های غذایی و دارویی به مردم غزه تاکید کرد.

شمخانی با اشاره به تبلیغات رسانه های وابسته به صهیونیسم بین الملل در خصوص تاثیر توافق هسته ای بر روند حمایت جمهوری اسلامی از فلسطین و آرمان جهاد اسلامی در سرزمین های اشغالی اظهار داشت: این توافق نشان روشنی از قدرت نرم جمهوری اسلامی در مقابله با نظام سلطه بوده و اراده و قدرت ما را برای پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی مضاعف کرده است.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین افزود: ما رژیم صهیونیستی را غاصب، فاقد مشروعیت و در سراشیبی افول می دانیم و هر اقدامی که منجر به تایید این رژیم و چشم پوشی از باز پس گیری سرزمین های فلسطین شود را مردود می دانیم.

وي با تقبیح حاکم شدن سیاستهای تفرقه امیز در جهان اسلام که  موجب کاهش حساسيت نسبت به فلسطين و ضرورت استیفای حقوق مردم مظلوم آن شده است اظهار داشت:  برخی کشورهای عربی  با تلاش برای مقابله  با جمهوری اسلامی که عامل ثبات و صلح درمنطقه است مسیر تضعیف جبهه مقاومت  وهمکاری با دشمنان جهان اسلام را می پیمایند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار