اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
9 تصویر ماندگار از انتخابات خوزستان / ماندگارین تصویر انتخاباتی / تاثیرگذارترین عکس / بهترین خاطره ی تصویری / رقابت عکسی / دست در دست هم / عارف در نیمه شب بهبهان / تصویری از یک جشن خیابانی / بدترین تصویر انتخابات
شادمانی در نیمه شب اهواز و در آخرین لحظات شمارش آرا ، ماندگاری این تصویر را دو چندان می کند. تصویر ، برخی از هواداران و اعضای ستاد اصلاح طلبان را نشان می دهد
شوشان: دور دوم انتخابات در خوزستان ، سرشار از هیجان و شور بود. رقابت لیست ها وارد فاز جدیدی شده بود و هر دو جناح با انتشار تصاویر متعدد سعی در تاثیر گذاشتن و کشاندن نظرها به سوی خود داشتند. تصاویری بی شماری در این فاصله زمانی منتشر شد که شاید تنها معدودی از آن ها نظرها را جلب و چشم ها را برای لحظاتی میخکوب کرد. پایگاه خبری شوشان چند تصویر ماندگار را بار دیگر به تصویر کشیده است. بی گمان ماندگارترین تصویر ، تصاویری است از مشارکت مردم و خلق حماسه ای دیگر در انتخابات.

ماندگارین تصویر انتخاباتی 

به گزارش شوشان ، ماندگارترین تصاویر هر انتخاباتی ، پس از اعلام نتایج است که هواداران لیست ها و کاندیداها را در بهت و حیرت فرو می برد. عده ای خوشحال می شوند و عده ای نیز به شادمانی می پردازند. اگر بگوییم تصویر شادمانی و پایکوبی ستاد اصلاح طلبان خوزستان پس از اعلام نتایج انتخابات در بامداد شنبه ، تاثیرگذارتین عکس انتخاباتی خوزستان بود اغراق نیست. شادمانی در نیمه شب و در آخرین لحظات شمارش آرا ، ماندگاری این تصویر را دو چندان می کند. تصویر ، برخی از هواداران و اعضای ستاد اصلاح طلبان را نشان می دهد که در نیمه شب دستان خود را به نشانه پیروزی بالا گرفته اند و خنده بر لب ها نقش بسته است. محمد چوپان از جمله افراد حاضر در این تصویر است که عدد سه را با دستان خود به نشانه پیروزی سه کاندیدای اصلاح طلب اهواز بلند کرده است. 

تاثیرگذارترین عکس


انتشار عکس پدر علی ساری منتخب مردم اهواز در روز انتخابات ، تاثیرگذارتین عکس خبری بود که در سایت ها و گروه های مجازی دست به دست می گشت. فاخر مرمرضی در روز انتخابات برای این عکس چنین نوشت :  دستان پینه بسته پدر دکتر علی ساری به آسمان رفت .تا علی به بهارستان برود. همان دستانی که نان حلال در دهان علی ساری گذاشتند. 

بهترین خاطره ی تصویری 


ثبت تصویر عروس و داماد اهوازی در پای صندوق رای را هم باید خاطره انگیزترین عکس انتخاباتی خوزستان نماید که در عین حال تا سالیان سال این تصویر در آلبوم عکس عروس و داماد اهوازی جا خوش خواهد کرد و با ورق زدن آلبوم ، خاطراتی روزی برایشان رقم می خورد که زندگی مشترک خود را در دهمین روز اردیبهشت ماه 95 و با انداختن یک رای شروع کردند. 

رقابت عکسی اصلاح طلبان و اصولگرایان

تبلیغات آن هم با جمع هواداران و کری خوانی تصویری ، از روش های جدید انتخابات این دوره خوزستان بود که این رقابت تصویری در دو اجتماع بزرگ ، نمایانگر شد. آمدن عارف به اهواز و شرکت در همایش بزرگ اصلاح طلبان اهواز در آخرین روز تبلیغات ، تصاویر ماندگاری را رقم زد که شاید یکی از برترین ها ، تصویر ایستاده عارف به همراه سه کاندیدای اهواز و جمعی از اعضای ستاد است که گل در دست ، مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. 

دست در دست هم 

رقابت عکسی اصولگرایان هم دست کمی از اصلاح طلبان نداشت.  هر چند در همایش بزرگ اصولگرایان آنگونه که خود می گفتند 10 هزار نفر جمع نشدند اما تصویر دست در دست سه کاندیدای اصولگرا و اتحاد و انسجام چهره های شاخص اصولگرایان ، گویای عزم جزم آنان برای پیروزی در رقابت انتخاباتی بود که البته در نهایت نتایج به گونه ای رقم خورد که به کامشان نبود. عرصه رقابت عرصه همین پیروزی ها و باخت هاست و یکی می برد و دیگری باز می ماند. 

سلفی های ماندگار

کل کل های تصویری و سلفی با "تعرفه رای" را هم نباید نادیده گرفت و می بایست در زمره تصاویری دانست که تا دقیقه 90 انتخابات ، دست به دست بین اصلاح طلبان و اصولگرایان می چرخید و بازار انتخابات را در فضای مجازی گرم کرده بود. هواداران هر دو جناح تا لحظه ی آخر هم دست از سلفی با تعرفه رای و انتشار آن در واتساپ و تلگرام برنداشتند. 

عارف در نیمه شب بهبهان

حضور عارف در بهبهان در نیمه شب سه شنبه و انتشار تصاویر استقبال چشمگیر بهبهانی ها در آستانه بگو مگوهای آمدن او ، تاثیر بسزایی در فضای سیاسی و انتخاباتی استان داشت. کمتر کسی باور می کرد که استقبال از عارف در بهبهان آن هم در نیمه شب ، اینگونه باشد. هر چند انتخابات بهبهان به گونه ای دیگر رقم خورد و کاندیدای لیست امید از عرصه رقابت باز ماند اما تصویر عارف در این شهرستان همیشه ماندگار خواهد ماند.

عکس به یادماندی دو رقیب

اوضاع و احوال متشنج ایذه را یک عکس به یادمانی آرام کرد. پس از اعلام نتایج ، تصویر سید جمال طباطبایی دست در دست خادمی منتشر شد و نشان داد که دیگر عرصه رقابت تمام شده و نوبت رفاقت و همدلی برای پیشرفت ایذه و باغملک است. انتخابات ایذه و باغملک را بی شک باید داغ ترین انتخابات شهرستانی نامید که ورد سیاسیون و دفاع کیانوش راد از سید جمال و سنگ تمام برات قبادیان برای خادمی ، اوضاع سیاسی را کمی پیچیده کرده بود و در مقطعی نیز به جدال رسانه ای بین این دو اصلاح طلب انجامید. 

تصویری از یک جشن خیابانی

و آخرین تصویر ماندگار هم باز متعلق به ایذه و باغملک است. تصویری از یک جشن خیابانی و اعلام خوشحالی هوادارن خادمی از راهیابی او به مجلس . این تصویر و صف طولانی و گسترده مردم ، خود گویای همه چیز است . 


بدترین تصویر انتخابات

و اما بدترین تصویر و یا بهتر است بگوییم تصاویر ، مربوط می شود به آثار برجای مانده از تبلیغات پوستری کاندیداهای اهواز بر در و دیوار شهر . تصاویر در این رابطه زیادند اما برای آنکه خاطرات خوش تصویری از ذهن ها زدوده نشود منتشر نمی شود. متاسفانه تبلیغات این دوره آنچنان زیاد و گسترده بود که حتا بر باکس های زباله نیز پوستر چسباندند و زدودن آثار چنین تبلیغاتی از چهره شهر ، ماه ها به طول می انجامد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار