اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
تعطیلی و انحلال شورای شهر خرمشهر به دلیل عدم رعایت قانون بود و هیچ‌گاه مسائل و بحث‌های سیاسی دخیل نبود.
فرماندار خرمشهر گفت: تعطیلی و انحلال شورای شهر خرمشهر به دلیل عدم رعایت قانون بود و هیچ‌گاه مسائل و بحث‌های سیاسی دخیل نبود.

ولی‌الله حیاتی روز دوشنبه در جلسه شوراهای این شهرستان اظهار کرد: تعطیلی و انحلال شورا به‌ دلیل عدم رعایت قانون بود و هیچ‌گاه مسائل و بحث‌های سیاسی دخیل نبود، همچنین قانون برای همه سند و فصل‌الخطاب است و باید در گرو قانون عمل کنند.

وی ادامه داد: انحلال شورای شهر براساس علاقه و میل نبود، ما بارها به‌عنوان نماینده عالی دولت تذکر دادیم ولی متأسفانه به قانون عمل نشد و باعث انحلال شورا شد.

فرماندار خرمشهر گفت: شورا باید همیشه پیگیر مطالبات مردم باشند، البته منابع مالی دولت توان انجام تمام کارها را ندارد و باید بر اساس اولویت‌بندی اقدام شود.

وی با بیان اینکه شوراها حلقه اتصال میان مردم با دولت هستند، خاطرنشان کرد: شوراها باید براساس قانون عمل کنند چون قانون اختیاراتی به آنها داده و وظایف را مشخص کرده است.

حیاتی با تأکید بر اینکه همه مسؤولان باید در مقابل مردم پاسخ‌گو باشند و کسی نباید کم‌کاری کند و نسبت به مردم نباید بی‌توجهی صورت بگیرد، تصریح کرد: با اینکه از شوراها دو دهه می‌گذرد اما باز هم نو و تازه است، که خوشبختانه با اعمال خود کارنامه خوبی را به‌دست آورده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: شوراها دارای هدف دو سویه هستند، اول باید مطالبات مردم را به گوش مسؤولان برسانند و دوم نتایج و پاسخ‌های مسؤولان را به مردم منتقل کنند.
مرجع / فـارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار