اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
شوشان: سازمان دانشجویان و دانش آموختگان خوزستان (سدا) در بیانیه ای در خصوص نتایج انتخابات مجلس دهم  نوشت: سی و ششمین انتخابات سراسری پس از اتقلاب اسلامی ، عرصه مشارکت و حضور به یادماندی ایرانیانی بود که اراده و قدرت انتخاب و تعیین سرنوشت خود را به نمایش گذاشتند . برگزاری انتخاباتی امن و شکوهمند در کشور اسلامی ما آنهم در منطقه ای آشوب زده و پر تلاطم نشان از ثبات و قدرت نظام جمهوری اسلامی دارد .

به گزارش شوشان ، در این بیانیه آمده است : بی تردید رهنمودهای مقام معظم رهبری ، تدابیر دولت محترم بویژه رئیس حمهور روحانی و احساس مسئولین گروه ها ، تشکل ها ، احزاب و اقشار مختلف مردم از عوامل اصلی شکل گیری حماسه پرشکوه حضور مردم در این انتخابات بود .

در این میان در حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون ، نیز مردم هوشمند و آگاه با همت و عزمی بلند ، حضوری پویا و غیرتمدانه در عرصه انتخابات داشتند وبا شور و نشاط امیدوارنه به لیست امید رای دادند تا شهرشان آباد تر شود ، فقر کاهش یابد ، آسیب های اجتماعی کنترل شود ، با فساد مبارزه گردد ، اشتغال ایجاد شود ، سرمایه جذب شود ، بر عملکرد مدیران بومی نظارت صورت گیرد ، برای مواجه با مساله ریزگردها  چاره اندیشی شود، از حقوق شهروندی دفاع شود ، برای چالش های زیست محیطی تدابیری اتخاذ شود و با ایجاد تفاهم و ائتلاف بین گروه های مختلف سیاسی و قومی زمینه پیشرفت و توسعه اهواز فراهم شود .

این روزها لیست بلندبالایی از دلایل پیروزی لیست امید و انتخاب سه کاندیدای اصلاح طلب به عنوان نمایندگان اهواز، باوی، حمیدیه و کارون بیان می شود. اما واقعیت این است که دلیل اصلی پیروزی ، خواست و طبع مردمی بود که خواستار انتخاب چهره های نو و امتحان پس نداده بودند به این امید که وضعیت اقتصادی ، اجتماعی بهبود یابد . مردم خواستار انتخاب افرادی بودند که حامی دولت گفتمان اعتدال و اصلاحات باشند . بر این اساس تدابیر هوشمندانه ائتلاف امید در انتخاب افرادی که طبع و خواست مردم را نمایندگی کنند همراه با انسجام ، همفکری ، همدلی و اتخاذ تاکتیک های موثر و شخصیتی مورد احترام و قابل اعتماد توام با خدمات مهم علمی ، اجرایی و مدیریتی ارائه شده توسط شما سه گزینه لیست امید در کنار گفتمان اعتدال گرا و رفتار احترام آمیز و مبتنی بر اخلاق وقانون اقایان الباجی ، ساری و یوسفی مسیر پیروزی را مهیاتر کرد. 

همین جا باید متذکر شویم که برخی افراد و گروه ها که عرصه انتخابات و همراهی با لیست امید امکان تجدید حیات سیاسی و بازیابی تشکیلاتی و ارتباط گیری ساختارمند با مردم را برایشان فراهم کرد تلاش خواهند کرد خود را قهرمان این انتخابات معرفی کنند و القا نمایند که نقش محوری در پیروزی لیست امید داشتند اما واقعیت این است که این انتخابات هیج قهرمانی نداشت جز مردم . مردمی که با امید به لیست امید رای دادند . 

نکته دیگر اینکه باید هم ائتلاف امید و هم سه منتخب مردم باید دقت کنند این پیروزی ناتمام است . موفقیت و پیروزی کامل ان زمان محقق می شود که با همراهی ، تدبیر ، انسجام و اتخاذ سیاست های موثر غبار محرومیت از اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه برطرف گردد و گام های موثر بر توسعه و پیشرفت این حوزه انتخابیه و ارتقا رفاه مردم برداشته شود . پیروزی واقعی وقتی است که با شکل گیری یک ائتلاف فراگیر ، سازماندهی تشکیلاتی ، سازماندهی فعالین مدنی ، همراهی تشکل های سیاسی ، صنفی ، استفاده از ظرفیت رسانه های متعهد و موثر استان به سمت پاسخگویی به مطالبات مردم و آبادانی اهواز پیش رفت.

در پایان سازمان دانشجویان و دانش آموختگان استان خوزستان (سدا) که همراه با ائتلاف امید در انتخابات مجلس دهم مشارکت داشت با تبریک کسب رای اعتماد مردم توسط اقایان الباجی ، ساری و یوسفی ، امید دارد این سه عزیز همواره صدای رسا مردم حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون باشند و در دفاع از حقوق مردم ، منافع ملی و منافع منطقه ای دچار لرزش نشوند .همچنین امید داریم تشکل ها و افراد حقیقی عضو ائتلاف امید هوشمندانه و مدبرانه فضای پس از پیروزی را مدیریت کنند و خواست و مطالبات مردم را بر همه چیز ارجح بدانند و دچار تفرقه ، اختلاف و خودزنی نشوند . 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار