اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴

امام جمعه جدید کوت عبدالله از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان معرفی شد.

به نقل از  رسا، حجت الاسلام جاسم خضیراوی، امام جمعه جدید کوت عبدالله، عصر روز گذشته در مراسمی از سوی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان معرفی شد.

در این آیین که با حضور مسؤولان و مقامات عالی رتبه استان برگزار شد، آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به اهداف راه اندازی مصلای کوت عبدالله، گفت: از آنجایی که مسافت منطقه کوت عبدالله با مرکز استان زیاد بود و مردم به راحتی نمی توانستند به مصلای امام خمینی(ره) اهواز بیایند، تصمیم بر این شد که مکانی مناسب برای مردم منطقه کوت عبدالله خوزستان احداث شود.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که جوانان بزرگ ترین پشتوانه این نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: مهم ترین عامل بازدارندگی دشمنان نسبت به تعرض به ایران، وجود جوانان با بصیرت این مرز و بوم است.

امام جمعه اهواز با اشاره به  ویژگی های امام جمعه جدید کوت عبدالله، گفت:  حجت الاسلام خضیراوی یکی از افرادی بودند که در دوران دفاع مقدس با لباس رزم و پس از آن با حضور موثر در حوزه های علمیه به فراگیری بیش از پیش فقه آل محمد(ص) پرداخت و اکنون نیز در سنگری تازه آماده خدمت هستند.

همچنین حجت الاسلام خضیراوی، پس از سخنان نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان این که باید تلاش کنیم مفاهیم حضرت علی(ع) و اولاد آن بزرگوار را در جامعه منتشر کنیم، اظهار داشت: تلاش می کنم در حد توان خود خدمت رسانی کوچک برای مردم و منطقه کوت عبدالله باشم.

قابل ذکر است، حجت الاسلام آلبوعطوی، مدیر مدرسه علمیه کوت عبدالله در بخش نخست این مراسم، به بیان سخنانی در خصوص منطقه کوت عبدالله پرداخت و بیان داشت: منطقه کوت عبدالله همواره مورد تهاجم شدید فرهنگی دشمنان بوده و یکی از مهم ترین عواملی که سبب خنثی سازی دسیسه های دشمنان شده، اقدام ها و فعالیت های گسترده نماینده ولی فقیه در خوزستان بوده است.

بنا بر این گزارش در پایان این مراسم نمایندگانی از اقشار مختلف کوت عبدالله مطالبی در خصوص منطقه خود بیان کردند.

گفتنی است، تا قبل از معرفی امام جمعه جدید کوت عبدالله، آیت الله حیدری، حجت الاسلام و المسلمین جابریان و حجت الاسلام محسن پور امامت نماز جمعه کوت عبدالله را بر عهده داشتند که بنا به درخواست های مکرر مردم و مسؤولان مبنی بر وجود امام جمعه ای دائم، حجت الاسلام خضیراوی از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان معرفی شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار