اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۳۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
در ضیافت اصلاح طلبان اهواز چه گذشت ؟ / علی ساری : پیروزی هنر ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان بود / همایون یوسفی: کاری که مردم در اهواز انجام دادند شاید سخت تر از شهرهای دیگر بود/ دسومی : فعالیت احزاب برای نظارت بر عملکرد نمایندگان ادامه یابد/ جواد کاظم نسب الباجی: از امروز تا سازندگی خوزستان در کنار هم هستیم
دوره ی کار و سازندگی است و دوره ی شعار نیست و از امروز تا سازندگی استان خوزستان در کنار هم خواهیم بود .



شوشان: ظهر جمعه اعضای ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اهواز در ضیافت ناهاری که به سبب قدردانی از آنها توسط مسئولین این ستاد تدارک دیده شده بود ،شرکت کردند. به گزارش شوشان ، در این میهمانی که در مهمانسرای دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد ، سه نامزد های لیست امید نیز حاضر بودند و به گفت و شنود با حاضرین پرداختند .


فعالیت احزاب برای نظارت بر عملکرد نمایندگان ادامه یابد

به گزارش شوشان ، عبدالرضا دسومی ، رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اهواز در این مراسم اظهار کرد: برگزاری این ضیافت با هدف قدردانی از فعالین ستادی اهواز صورت گرفت . به گزارش شوشان ، دسومی دراین ضیافت ضمن تشکر از زحمات اعضای ستاد اصلاح طلبان اهواز خواستار ادامه ی فعالیت های احزاب برای نظارت بر عملکرد نمایندگان شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تجربه ی انتخابات اخیر و پیروزی حاصل شده را نتیجه ی مدیریت و تلاش های شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان دانست و با اشاره به سوابق طولانی آشنایی خود با دکتر کیانوش راد ، افزود: آقای کیانوش راد در بیست سال اخیر با حضور و فعالیت مداوم خود نقش محوری در پیشبرد اهداف اصلاح طلبان استان خوزستان داشته است و پیروزی لیست امید در اهواز نتیجه ی همان زحمات و فعالیت هاست .

رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان اهواز در خصوص ادامه ی فعالیت سیاسی پس از انتخابات ، اظهار داشت : چگونگی انجام فعالیت های سیاسی پس از انتخابات منوط با اعلام شورای سیاستگذاری است و منتظر هستیم تا ببینیم در جلساتی که در آینده برگزار می شود چه تدابیری اتخاد می شود و چه برنامه هایی اعلام خواهد شد .



کار تشکیلاتی نباید محدود به زمان انتخابات شود

همایون یوسفی ، از کاندیداهای بهارستان نشین لیست امید که در جمع فعالین ستادی ائتلاف اصلاح طلبان اهواز حاضر شده بود ، گفت: کاری که مردم در اهواز انجام دادند شاید سخت تر و بزرگتر از خیلی از نقاط کشور بود و این دارای ارزش است .

وی ضمن تشکر از فعالین ستادی گفت: ان شاالله این کار بزرگی که انجام شده است ، تداوم داشته باشد و حضور مردم و کار تشکیلاتی فقط محدود به زمان انتخابات نشود چون ما نیاز داریم در تمامی عرصه ها برای همفکری در کنار هم باشیم .

یوسفی گفت : کار نمایندگان پس از انتخاب شدن به مراتب سخت تر از زمان کاندیداتوری می شود و نیاز است که ارتباط و وابستگی زمان کاندیداتوری با مردم حفظ شود .

وی افزود: من و آقایان ساری و الباجی از اینکه در کنار شما هستیم افتخار می کنیم و امیدواریم در ادامه ی کار این جلسات و هم نشینی ها حفظ شود تا بتوانیم با ارتباطی متقابل ،در جهت خواست مردم قدم هایی اساسی برداریم .



از امروز تا سازندگی خوزستان در کنار هم هستیم

جواد کاظم نسب الباجی نیز در این ضیافت گفت : انتخابات به پایان رسید و حالا وقت کار و تلاش همبستگی است .

وی افزود: جا دارد از همه ی عزیزانی که در کنار ما بودند و این پیروزی را به ارمغان آورند تشکر کنم و من هم امیدوارم که با همان همتی که وارد شدید در آبادانی و سازندگی در کنار ما باقی بمانید تا استان خوزستان را به جایی برسانیم که در شان مردم ماست .

کاندیدای پیروز لیست امید در اهواز گفت: ما آمدیم تا کار کنیم. این دوره ، دوره ی کار و سازندگی است و دوره ی شعار نیست و از امروز تا سازندگی استان خوزستان در کنار هم خواهیم بود .


پیروزی هنر ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان بود

علی ساری که در این دوره "پدیده ی انتخابات " لقب گرفته است، خاطر نشان کرد: خوشحالم که در جمع خانواده ی خودم هستم .تمام عزیزان در این پیروزی سهیم هستند و با تلاش همه ی مردم این پیروزی حاصل شد .

وی گفت : در ادامه ی راه بیش از مرحله ی انتخابات به شما احتیاج داریم و می خواهیم تا در کنار هم باقی بمانیم .

وی همچنین گفت: به سر انجام رسیدن انتخابات ،هنر ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان بود که توانست در یک رقابت کاملا نابرابر ، پیروز شود.






















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
3
0
comment دریغ از یک نفر آدم سیاسی [...]افسوس برای مردم شهر اهواز...یک مدیر اهوازی الاصل
comment
123
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
0
0
comment سلام-- داستان افرادي دي كه در نصوير سرپا هستن چيه؟؟ مگر اينا [...]
چرا اطلاع رساني نكردن از برگزاري اين ضيافت ؟
چرا گزينشي عمل مي كنيم؟
چرا از مردم اهواز كه برنده واقعي انتخابات بودند دعوت نشده؟؟
comment
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
comment
0
0
comment تو عکسا از ناهار که هیچ از اب هم خبری نیست خیلی ضایع ....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
2
0
comment خلایق هر چه لایق!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار