شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۹۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
دبیر حزب اعتماد ملی در خوزستان : مبنای کار مقتدایی به کار گرفتن نیروهای وزارت کشور است / استاندار برای خوشایند یا بدآیند کسی انتصاب انجام نمی دهد / . انگیزه ، تلاش و جوان گرایی توام با تجربه ، از ویژه گی های انتصابات اخیر است
مقتدایی این انتصابات را جهت خوشایند و یا بدآیند کسی انجام نداده بلکه صرفا هدفش منافع استان و مردم است.
 
شوشان : دبیر حزب اعتماد ملی در خوزستان در گفت و گو با شوشان با اشاره به انتصابات اخیر استاندار و اعتراضات شکل گرفته در این رابطه ، گفت : مقتدایی چه در این دوره و چه در دوران قبل ، اعتقاد بر رشد نیروهای وزارت کشوری در مجموعه استانداری داشته است. 

به گزارش شوشان ، جمال درویش افزود : استاندار خوزستان براحتی می توانست از نیروهای غیر وزارتی از جمله اعضای ستاد انتخاباتی روحانی ، در پست ها و سمت های مختلف استفاده کند و مورد تشویق دیگران هم قرار بگیرد اما اعتقاد وی ، رشد نیروهای وزارت کشوری است . 

وی  ادامه داد : طبیعتا و قانونا حق نیروهای وزارت کشور است که به خاطر سال ها زحمت ، رشد و ارتقا یابند. اگر اینگونه نباشد این ذهنیت برایشان ایجاد می شود که مگر نیروهای وزارت کشور چه عیب و ایرادی دارند که به کار گرفته نمی شوند ؟ این احساس درونشان شکل گرفته یا شکل می گیرد که چرا باید از سازمان ها و نهادهای دیگر جهت پست ها و سمت ها استفاده شود ولی آن ها نادیده گرفته شوند؟! 
 دبیر حزب اعتماد ملی در خوزستان افزود: به کار گرفتن نیروهای وزارت کشوری حقی است که به طرق مختلف مطالبه شده است و استاندار خوزستان هم طبعا مبنای کارش رشد و ارتقا همین نیروهای وزارت کشور است . 

درویش افزود: در دوره گذشته و انتصابات قبل ،  نیروهای وزارت کشوری به کار گرفته شدند اما تفاوتی که انتصابات این دوره با گذشته دارد این است که برای انتصابات اخیر ، از نیروهایی استفاده شده که آموزش های عملی و نظری را دیده اند . انگیزه ، تلاش و جوان گرایی توام با تجربه ، از ویژه گی های انتصابات اخیر است. 

وی گفت : ممکن است برخی ها از این نوع انتصابات و روش و منش کاری مقتدایی ناراحت شوند اما آنچه مهم است این است که حق قانونی نیروهای وزات کشوری به آن ها داده شده است ؛ نیروهایی که آموزش دیده اند و انگیزه فراوانی نیز دارند.

دبیر حزب اعتماد ملی در خوزستان با اشاره به برخی اعتراضات صورت گرفته افزود : در ماجرای انتصابات اخیر ، آنگونه که خود شاهد بودم علیه هیچ نماینده ای اقدامی صورت نگرفت. مقتدایی این انتصابات را جهت خوشایند و یا بدآیند کسی انجام نداده بلکه صرفا هدفش منافع استان و مردم است. 

وی گفت : استاندار خوزستان نشان داده که برای نظر نمایندگان ارزش قائل است. در دروه گذشته نیز همین گونه بوده و به افکار ، اندیشه ها و نظراتشان بها داده شده است و در این دوره نیز همین گونه خواهد بود اما چیزی که مدنظر استاندار خوزستان و یا هر استاندار دیگر است ، تعامل با نمایندگان در عین حفظ استقلال قواست. حق انتصاب فرمانداران و مدیران با استانداران است . افرادی هم که انتخاب می شوند بی شک کسانی اند که هدف شان پیشرفت و عمران استان است و هیچ مزاحمت و یا تضادی با هیچ کسی نخواهند داشت و صرفا در مسیر وظایف تعیین شده حرکت خواهند کرد.
 



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۶
comment
comment
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
5
6
comment جنابعالی وآقای سیروس جعفری و منیرزاده وزارت کشوری هستید !!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment آقای درویش خیلی بصورت ضایع وجناحی اظهارنظرمیکنیدهمه آگاهند که شما ومقتدایی ازیک جناح سیاسی هستیدوتلاش نکن اشتباه وتعمدجناحی ایشان راتوجیه کنیدازخدابترسید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
5
4
comment درود بر متانت آقای درویش
comment
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment آقای درویش مشاور هستند.مشاور اشکال نداره اگر غیر وزارت کشوری باشه
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
comment
0
0
comment حرف های خنده دار میزنی آقای درویش توی استانداری نیروهای ارزشی زیاد است چرا پست نمی گیرند چون با شما دم خور نیستند پسر آقای ج [...] با کدام مجوز در استانداری استخدام شد مگر ایشان نیروی وزارت کشور هستند . یا خود شما چند نفر را توی روابط عمومی [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment خدافظ درویش
خدافظ .................
بسه دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار