شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
 سرپرست پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان از برخورد قاطع با رانندگاني كه با انجام حركات نمايشي براي شهروندان ايجاد مزاحمت مي كنند و توقيف خودروهاي آنها خبر داد

به نقل از روابط عمومي پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان، سرهنگ قاسم قدرتي در اين باره اظهار كرد: براي امنيت و آرامش در برقراري نظم ترافيكي در صورتي كه ماموران پليس راهور متوجه آلودگي صوتي و يا حركاتي مانند كشيدن ترمز دستي، دور زدن در جا و حركات مارپيچي شوند، اتومبيل مذكور را توقيف خواهند كرد.

وي افزود: در هماهنگي با مقام قضايي، خودروهايي كه باعث ايجاد مزاحمت و اختلال در نظم عبور و مرور مي شوند به مدت يك ماه در يكي از تقاطع هاي مركزي شهر براي درس عبرت سايران و همچنين ايجاد رضايتمندي مردم از اقتدار پليس توقيف و اعمال قانون مي شوند.

وي يادآور شد: زمينه برخي تخلفات حادثه ساز را امثال اين رانندگان بوجود مي آورند كه براي تخليه هيجانات خود در سطح خيابان هاي شهر، دست به اين اعمال خطرناك مي زنند.

قدرتي بيان كرد:با هماهنگي با هيات اتومبيلراني خوزستان پيست هاي اين هيات براي آموزش و استفاده جوانان، در اختيار آنها قرار مي گيرد تا در صورت تمايل رانندگان جوان براي استفاده به آن هيات مراجعه كنند.

در مناطق كيانپارس، لشكر، زيتون كارمندي و ملي راه اهواز حركات نمايشي شبانه توسط برخي رانندگان با خودرو مشاهده مي شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار