اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: چنانچه تاج تغییرات مثبتی را در بدنه فدراسیون ایجاد کند، پتانسیل این را خواهد داشت که موفق‎ترین رییس فدراسیون فوتبال شود.
 
فریدون حردانی در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال اظهار کرد: در وهله نخست باید انتخاب مهدی تاج را به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال که در سالیان اخیر زحمات بسیاری را در سمت‎های مختلف کشیده است، به او تبریک بگویم.
 
وی ادامه داد: امیدوارم در این چهار سالی که تاج ریاست فدراسیون را بر عهده خواهد داشت، بتواند در این جایگاه موفق باشد و فوتبال کشور را به سمت ایده‎آل سوق دهد.
 
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان این‎‎که هر سه گزینه تصدی ریاست فدراسیون مدیران لایق و شایسته‎ای بودند، گفت: با وجود این معتقدم، تاج طی سالیان گذشته خود را در فدراسیون فوتبال به لحاظ کاری ثابت کرده است و در مدتی نیز که مسوولیت سازمان لیگ را بر عهده داشت، به نحو احسن توانست به لیگ ما نظم دهد و مشخص بود که در کار خود برنامه‎ریزی دارد.
 
وی افزود: تاج پیش از این در سمت نایب‌رییسی فدراسیون هم کار کرده است و از طرفی تجربه همکاری با تیم‎های سپاهان و ذوب‌آهن را نیز در کارنامه خود دارد. در مجموع او همواره پست‎های مهمی را در فوتبال در اختیار داشته و در این مدت نیز فعالیت‎های خوبی انجام داده است و از توانایی لازم برخوردار است.
 
مربی سابق تیم‎های فوتبال استقلال اهواز و فولادخوزستان تاکید کرد: چنانچه تاج بتواند برنامه‎هایی را که ارائه داده است، تبدیل به عمل کند، این پتانسیل را دارد که یکی از موفق‎ترین‎ها در این سمت لقب گیرد.
 
او خاطرنشان‌کرد: تاج باید امکانات مالی و سخت‎افزاری را ارتقا دهد و تغییراتی نیز در بدنه فدراسیون ایجاد کند تا به یاری خدا این فدراسیون راکد نماند. فدراسیون فوتبال قطعا به تغییر و تحولاتی در کادر خود نیازمند است و به نظر من چنانچه رییس جدید از نیروهای اهل فن و دانش و در عین حال جوان در فدراسیون استفاده کند، می‎تواند به موفقیت دست پیدا کند.
 
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به این پرسش که کفاشیان طی هشت سال ریاست خود چه کاری نتوانست انجام دهد که در حال حاضر از تاج انتظار می‎رود به آن کارها بپردازد، عنوان کرد: به نظر من، به عنوان یک مدرس، کفاشیان به مسایل آموزشی کمتر اهمیت داد، البته به آن بها داد ولی نه آن گونه که باید و شاید. این را می‎توان از نتایج تیم‎های ملی رده‎های پایه فهمید که نتوانستیم آن چنان به موفقیتی دست پیدا کنیم. اگر چه بعضا برخی تیم‎های‎مان مثل نوجوانان ما به جام جهانی صعود کرد ولی با توجه به پتانسیلی که در فوتبال ایران وجود دارد، این موضوع ایده‎آل ما نیست. ما می‎توانیم از خیلی از کشورها جلوتر باشیم و در تمام رده‎های سنی در جام جهانی حاضر باشیم.
 
وی در خصوص انتخاب عبدالکاظم طالقانی و هدایت ممبینی به عنوان دو عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد: به این دو تبریک می‎گویم. طبعا طالقانی طی مدت کوتاهی که به هیات فوتبال خوزستان آمده است، توانسته تحول خوب و مثبتی را در فوتبال استان ایجاد کند و حتما این شایستگی را داشته که در میان این همه رییس هیات از سراسر کشور به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون انتخاب شود.
 
پیشکسوت فوتبال خوزستان در پایان اضافه کرد: استانی که سه تیم لیگ برتری، دو تیم لیگ یکی و شش هفت تیم لیگ دویی دارد، نشان از توانایی رییس هیات آن استان در استفاده از پتانسیل‎ها و استعدادها را دارد و قطعا چنین فردی لیاقت عضو بودن در هیات رییسه فدراسیون را دارد. امیدوارم طالقانی و ممبینی در سمت جدیدشان موفق باشند و بتوانند از حقانیت فوتبال خوزستان نیز دفاع کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار