شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵

بازرسان و نمايندگان مبارزه با قاچاق نيروي انتظامي خوزستان با ضوابط و دستورالعمل هاي جديد مبارزه با قاچاق كالاهاي آرايشي و بهداشتي در استان آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومي معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي اهواز، دكتر بهزاد شريف مخمل زاده معاون غذا و داروي اين دانشگاه با اعلام اين خبر گفت: صبح امروز دوره آموزشي يكروزه آشنايي با ضوابط و دستورالعمل هاي مربوط به كالاهاي آرايشي و بهداشتي و مبارزه با قاچاق اين كالاها در معاونت غذا و داروي اين دانشگاه براي 70 نفر از بازرسان و نمايندگان نيروي انتظامي استان برگزار شد.

وي با بيان اينكه اين دوره آموزشي يكروزه  با هدف ارتقاي سطح آگاهي و ارائه اطلاعات به نمايندگان و بازرسان نيروي انتظامي استان برگزار شد، تصريح كرد: در اين دوره چگونگي صدور مجوز براي محصولات آرايشي و بهداشتي توليد داخل، ارائه اطلاعات در خصوص نحوه صدور برچسب كنترل اصالت و سلامت محصول كه توسط سازمان غذا و دارو براي كنترل سلامت محصول آرايشي و بهداشتي وارداتي اعطا مي شود و همچنين مجوزهاي صادرشده براي محصولات آرايشي و بهداشتي وارداتي  ارائه شد.

شريف مخمل زاده همچنين گفت: اين دوره آموزشي براي نخستين بار براي بازرسان مبارزه با قاچاق كالاهاي آرايشي و بهداشتي استان  برگزار شده است و در آينده اين نوع دوره ها براي ساير پرسنل نيروي انتظامي  نيز برگزار خواهد شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار