اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
 مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت:برای جلوگیری از درج اخبار كذب در فضای مجازی، روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

به گزارش ایرنا جمال درویش دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شادگان در سالن اجتماعات فرمانداری، گفت:با توجه به گسترش فنآوری اطلاعات، پنهان كردن خبر ممكن نیست و برای جلوگیری از درج اخبار كذب در فضای مجازی، روابط عمومی ها دیپلماسی پنهان كردن خبر را كنار بگذارند.

درویش با بیان چرخه تولید اطلاعات و خبر در فضای مجازی اظهار كرد:با توجه به چرخه تولید خبر كه با دریافت اطلاعات شروع می شود و به انتشار و قضاوت خبر منتهی می شود، چنانچه منبع، خبری را پنهان كرده و اطلاعات از منابع غیر معتبر انتشار یابد، منجر به تولید اخبار كذب و قضاوت نادرست می شود.

وی افزود:برای جلوگیری از انتشار اخبار كذب و نادرست در فضای مجازی، روابط عمومی ها اطلاعات و اخبار درست و صحیح را در اختیار رسانه ها قراردهند.

درویش با تشریح نقش روابط عمومی ها در دستگاه های اجرایی، افزود:روابط عمومی ها برای نصب بنر تبلیغاتی در چارت سازمانی دستگاه های اجرایی ایجاد نشده اند و رسالت آنها انتشار اخبار و عملكرد آن سازمان به رسانه ها و مردم است.

مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با تاكید بر لزوم اعتقاد به دانایی مردم در عصر ارتباطات، گفت:اگر عملكرد مثبت و نقص های دستگاه های اجرایی از سوی روابط عمومی ها منتشر شود، مردم بهتر آن دستگاه اجرایی را قضاوت می كنند.

مدیركل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری خوزستان افزود:استان به سمت رونق صنعت تجارت و گردشگری برای افزایش درآمدزایی و اشتغال پیش رفته و با بهره برداری از بنادر تجاری در شهرستان های جنوب خوزستان و رونق نقاط گردشگری شهرستان های مرزی، سعی در جذب گردشگر و صنعت تجارت در برنامه استانداری خوزستان گنجانده شده است.

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شادگان با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد. شهرستان شادگان با داشتن بندری تجاری و تالاب بین المللی، نقطه هدف برنامه های استانداری در افق برنامه ریزی استانداری خوزستان است.

مدتی است انتشار اخبار كذب در فضای مجازی در شهرستان شادگان افزایش یافته است و باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی هایی به وجود آورده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار