اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
فرماندار جدید دزفول: فرماندار گروه خاصی نیستم بلكه متعلق به همه مردم می باشم/ اقدام و عمل نقشه راه ترسیم شده رهبری است/ باید دعواهای سیاسی را كنار گذاشت و برای خدمت به مردم وارد عمل شد/ مردم حاشیه سازی را نمی پسندند
باید دعواهای سیاسی را كنار گذاشت و برای خدمت به مردم وارد عمل شد چرا كه مردم حاشیه سازی را نمی پسندند.
شوشان: رضا نجاتی به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول معرفی شد. رضا نجاتی كه تا روز شنبه 18 اردیبهشت ماه مسوولیت فرمانداری شهرستان شوش را عهده دار بود روز یكشنبه از سوی استاندار خوزستان به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول معرفی و منصوب شد.


به گزارش شوشان ، حبیب اله آصفی كه از اواخر اسفند ماه سال 1392 مسئولیت فرمانداری ویژه دزفول را بر عهده داشت ظهر روز یكشنبه در آیینی با حضور جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان این مسئولیت را به نجاتی واگذار كرد.

آصفی در این آیین در سخنانی با تشریح عملكرد 26 ماهه خود در سمت فرماندار دزفول گفت:سه هزار و 500 كیلومتر مربع از مساحت شهرستان دزفول در محرومیت مطلق قرار دارد ضمن اینكه 160 كیلومتر مربع از مساحت این شهرستان زیر پوشش شبكه مخابرات قرار ندارد.

وی با بیان اینكه دزفول با ظرفیت های موجود آینده درخشانی دارد افزود:350 هزار میلیارد ریال سرمایه در دزفول جذب شده كه با سرمایه گذاری این اعتبار در بخش های مختلف در آینده نزدیك شاهد رشد ، شكوفایی و توسعه این شهرستان خواهیم بود و دزفول به قطب صنعتی خوزستان تبدیل می شود.

فرماندار سابق دزفول یكی از زیر ساخت های ضروری برای این شهرستان را مرز هوایی برشمرد و با تشریح تلاش 26 ماهه خود برای ایجاد مرز هوایی دزفول افزود:در 2 سال گذشته 2 هزار و 200 هكتار به باغ های دزفول اضافه شده است. آصفی در خاتمه از همراهی و هدایت امام جمعه دزفول تقدیر كرد و از مردم دزفول تشكر و طلب حلالیت كرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان نیز در این آیین در سخنانی از دزفول به عنوان شهری استثنایی نام برد و گفت: آصفی فرمانداری موفق ، فعال و فهیم بوده كه از تجربه ارزشمند وی در مجموعه استانداری خوزستان استفاده خواهد شد. جمال عالمی نیسی خدمت به مردم در نظام اسلامی را عبادت دانست.

نجاتی فرماندار جدید دزفول نیز در سخنانی با بیان اینكه فرماندار گروه خاصی نیستم بلكه متعلق به همه مردم می باشم بر پرهیز از حاشیه سازی تاكید كرد و گفت:اقدام و عمل نقشه راه ترسیم شده رهبری است لذا باید دعواهای سیاسی را كنار گذاشت و برای خدمت به مردم وارد عمل شد چرا كه مردم حاشیه سازی را نمی پسندند.

وی افزود:دولت اعتدال همه گروه ها را به كار و خدمت به مردم دعوت كرده است لذا باید تحریف سخنان و برداشت ها را كنار گذاشت و در كنار هم همانند دفاع مقدس،سازندگی را سرعت بخشید.

فرماندار جدید دزفول اقتدار امروز نظام اسلامی را حاصل تعامل و همدلی دانست و به تشریح ظرفیت های دزفول پرداخت و گفت:در دزفول زیر ساخت ها مهیاست لذا باید با عمل و شعار اعتدالی دولت به مردم خدمت كرد.

وی با بیان اینكه افتخار می كنم به مردم دزفول خدمت می كنم گفت:دزفول دارای بهترین شاخص های فعالیت است و باید به مناطق حاشیه ای آن و روستاهای این شهرستان بیشتر توجه شود.

نجاتی در خاتمه از تلاش آصفی تقدیر كرد و گفت:همه مسئولان در مسیر خدمت قرار داشته و رفت و آمد مسئولان طبیعی است.

مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان ، معاون سیاسی فرمانداری اهواز ، سرپرست بخشداری باوی و معاون فرماندار امیدیه از جمله سوابق اجرایی نجاتی می باشد.

حبیب الله آصفی 27 اسفند ماه 1392 به عنوان فرماندار ویژه دزفول معرفی شد. وی سال 1362 به عنوان فرماندار شهرستان خدابنده در استان زنجان فعالیت كاری خود را در وزارت كشور آغاز كرد. فرمانداری تاكستان ، مدیر كل سیاسی انتظامی استانداری فارس ، مشاور استاندار فارس ، فرماندار داراب در استان فارس ، فرمانداری آبادان و اهواز از جمله سوابق كاری حبیب الله آصفی بوده است.

شهرستان دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ستوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
comment
0
0
comment اتفاقا شما یکی از انتصابات مورددار آقای مقتدایی بودین که با عزل ایشون شما هم باید برین، شما یکی از مدیرای بازمانده دولت احمدی نژاد بودین که به لطف مقتدایی موندین و رشد کردین حالا شما هم باید برین
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار