شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
رییس آموزش‌وپرورش ناحیه چهار اهواز طرح شکایت از معلم مدرسه معراج به دلیل اطلاع‌رسانی و مصاحبه با رادیو ایران را تکذیب کرد.
 
فاضل خمیسی اظهار کرد: اخبار منتشر‌شده در خصوص این‌که آموزش‌و‌پرورش از معلم مدرسه معراج به دلیل اطلاع‌رسانی و مصاحبه با رادیو ایران شکایت کرده، دروغ محض است و این اخبار را به‌شدت تکذیب می‌کنم.
 
وی افزود: از معلمان مدرسه معراج اهواز در پرونده درگیری اخیر، حمایت شدید و 100 درصدی داشتیم و تمام ظرفیت حقوقی خود را جهت پیگیری این حادثه به کار بستیم؛ خبر اخیر درخصوص شکایت از معلم این مدرسه عکس آن چیزی را که در واقع اتفاق افتاده، بیان کرده است.
 
رییس آموزش‌وپرورش ناحیه چهار اهواز با بیان این‌که حادثه مدرسه معراج اهواز در حال پیگیری است، تصریح کرد: در آخرین پیگیری‌های این حادثه، مقام قضایی و دادستان نیز به موضوع ورود کردند و خاطیان بازداشت و با قید ضمانت آزاد شدند.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا؛ امروز برخی رسانه‌ها از شکایت آموزش‌وپرورش از معلم مدرسه معراج اهواز به دلیل اطلاع‌رسانی و مصاحبه با خبرنگار رادیو ایران خبر دادند؛ هفته گذشته اولیاء یک دانش‌آموز مدیر و معلم مدرسه معراج را مورد ضرب و شتم قرار دادند که این حادثه بازتاب‌های بسیاری داشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار