شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۸۷۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
در وزارت کشور نارضایتی هایی نسبت به عملکرد مقتدایی وجود داشت / مقتدایی در زمان اصلاحات عملکرد بهتری داشت/ استعفایی که دولت دوست داشت/ بخشنده استانداری خوزستان را نمی پذیرد/ مقتدایی از عملکرد برخی فرمانداران ناراضی بود
در وزارت کشور نارضایتی هایی نیز نسبت به عملکردایشان وجود داشته است.بنابراین هم بیماری او وهم عدم رضایت دولت،دست به دست هم داد تا چنین اتفاقی بیفتد

شوشان: سید احمد آوایی یکی از گزینه هایی است که از او برای جایگرینی مقتدایی یاد می شود. سید احمد آوایی درباره دلایل انتصابات گسترده "مقتدایی" پیش از رفتنش از استانداری خوزستان گفت: «در نشست‌هایی که با شخص استاندار داشتم وی به اینکه قصد تغییر برخی از مدیران را دارد اشاره می‌کرد و به نظر من علت تاخیر این تغییرات تا به امروز، انتخابات مجلس دهم بود. مقتدایی با پایان انتخابات، فرصت را برای انتصابات و جابجایی‌های فرمانداران مناسب دید.»

وی درباره اینکه "آیا مقتدایی برای دهن کجی به دولت، فرمانداران را به طور گسترده جابه جا کرده است؟" گفت: «حقیقت این است که او از عملکرد برخی افرادناراضی بود.»

آوایی درپاسخ به این سوال که " مقتدایی نشست خبری داشته است، پس چرا مسئولین وزارت کشور برای موافقت با بازنشستگی او صبر نداشته و موافقت‌شان را به بعد از نشست خبری موکول نکردند؟ " اظهار کرد:« آقای مقتدایی چند وقت پیش دچار عارضه قلبی شد و مدتی هم بستری بود. در کنار وضعیت جسمی وی،شنیده بودم در وزارت کشور نارضایتی هایی نیز نسبت به عملکردایشان وجود داشته است.بنابراین هم بیماری او وهم عدم رضایت دولت،دست به دست هم داد تا چنین اتفاقی بیفتد.»

این نماینده سابق مجلس ادامه داد:« استاندار برای تغییرات بدون هماهنگی با وزارت کشور، تنها در حد تغییرات سرپرستی می‌تواند اقدام کند، اما اگر بنا به تغییراتی در مدیریت خوزستان بود،‌ای کاش یک فرماندار می‌رفت و یک فرماندار جدید جانشینش می‌شد نه اینکه عده ای به‌طور چرخشی در راس کار باقی بمانند."

وی افزود:« البته مقتدایی پیش از این در دولت اصلاحات هم استاندار بوده هر چند در آن زمان نیز خیلی مطلوب عمل نکرد اما عملکرد بهتری از الان داشت.»

آوایی درباره اینکه آنچه در مورد استاندار خوزستان رخ داد را بازنشستگی، استعفا و یا برکناری تعبیر می‌کنید؟ گفت: «آقای مقتدایی از مدت‌ها پیش استعفا داده بود ولی اقدامات اخیر او به تغییر و پذیرش استعفایش سرعت بخشد بنابراین می‌شود اتفاق دیروز را استعفایی که دولت دوست داشت، نامید.»

وی درباره اسامی که پیرامون گزینه‌های استانداری خوزستان مطرح می‌شود و در آن نام او (احمد آوایی ) نیز به چشم می‌خورد، پاسخ داد: « هیچ منبع رسمی به من چنین چیزی را اعلام نکرده است ولی در سایت‌ها و رسانه‌ها من نیز گمانه‌زنی‌هایی در اینباره دیده ام. البته از مدت‌ها پیش، صحبت آمدن آقای بخشنده به عنوان استاندارخوزستان مطرح بوده است. حتی قبل از اینکه آقای مقتدایی استاندار شوند به وی (بخشنده) چنین پیشنهادی شده بود اما از آنجایی که آقای بخشنده معاون وزیر جهاد هستند و احساس وابستگی کاری وزیر به او وجود دارد، ایشان در آن زمان چنین سمتی را نپذیرفت.»

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۶
comment
comment
بهنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
2
3
comment سلام:هرچند جناب آوایی مرد بسیار اخلاق مدار و موجه ایی است/اماخوزستلن فعلی به مهندس شمسایی این بزرگ مرد و متعصب به خوزستان نیز مبرم دارد/شمسایی میتواند ناممکن را ممکن کند/دعا بسیاری از خانواده های خوزستان پشت و پناه اوست
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
1
3
comment با سلام آقای شمسایی همان آب و برق خوزستان را بتون جمع کنه شاهکار کرده نیاز به استاندار بودنش نیست.
comment
مهدی یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
0
1
comment با سلام واحترام
باتوجه به سابقه درخشان ایشان دردوران دفاع مقدس و دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گزینه مناسبی برای استانداری خوزستان میباشد.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
0
0
comment [...] از نظر مدیریتی بسیار ضعیف است و تنگ نظر حامل انتقال اب به اصفهان است برای کار دهیاری هم ضعیف است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
comment
0
0
comment با سیل اخیر که خسارات چند هزار میلیاردی به بار آورد باید هم منتظر مدیر آب استان در استانداری باشیم تا شاید یک شاهکار هم در این کسوت بزند.
برخی چقدر با استان عناد دارند که گزینه اصفهانی ها را به رخ استان میکشند.
ما درون را بنگریم و حال را
نی برون را بنگریم و قال را
comment
نوحه گری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
comment
0
0
comment سلام ما هم اوایی را دوست داریم ما خیلی رای برای اوایی میندازیم خدا بهش سلامتی بده ❤
سبدسبد گل یاس اقای اوایی مال ماست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار