اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۹۱۹
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
حاشیه نگاری شوشان از ناگفته های جمال درویش/ محور اول برکناری مقتدایی را روحانی رییس جمهور می دانم / مقتدایی حمایت از روحانی را منوط به نظر مثبت خاتمی و هاشمی می دانست / روحانی در زمان انتخابات می دانست که مقتدایی با او نیست
جمال درویش دبیر حزب اعتماد ملی در خوزستان و مشاور استاندار سابق در یک نشست مطبوعاتی ، از ناگفته های 30 ماه استانداری مقتدایی و همچنین علت برکناری...



شوشان: جمال درویش دبیر حزب اعتماد ملی در خوزستان و مشاور استاندار سابق در یک نشست مطبوعاتی ، از ناگفته های 30 ماه استانداری مقتدایی و همچنین علت برکناری استاندار سخن گفت و در پایان نیز فرج الله خبیر را بهترین گزینه برای استانداری خوزستان معرفی کرد.

به گزارش شوشان ، بخش هایی از ناگفته های جمال درویش در ذیل آورده می شود: 

 روحانی از روسای جمهور خوب ایران به شمار می رود و با مذاکراتی که در سطح بین الملل انجام داد کشور را از پرتگاه سقوط نجات داد. اما بنده با "روحانی" پس از ریاست جمهوری کاری ندارم. به روحانی پیش از انتخابات کار دارم که  شخصیت کمتر شناخته شده ای بود و تنها در شورای امنیت ملی حضور داشت. در این مقطع زمانی ، روحانی قدرت مانور و حتا مصاحبه نداشت و بیشتر او را عضو جامعه روحانیت مبارز و گرایش به راست می شناختند.

حسن روحانی وقتی کاندیدای ریاست جمهوری شد ، جاسم جادری به عنوان رئیس ستاد روحانی در خوزستان مشغول فعالیت شد. پس از دعوت جادری از مقتدایی برای حضور در ستاد روحانی ، مقتدایی ضمن عدم پذیرش ، همه چیز را منوط به نظر هاشمی و خاتمی و حمایت سران اصلاحات از روحانی کرد. بسیاری از سیاسیون بعد از اتفاقات سال 88 ، دچار یاس و ناامیدی شده بودند.

حسن روحانی با مقتدایی تماس می گیرد و نظر وی را برای کاندیداتوری خود جویا می شود و از مقتدایی می خواهد با توجه به سابقه مدیریتی که در استان دارد و البته تلاش وافری که برای اقبال از کروبی در انتخابات قبلی داشت ، با ستاد او همکاری کند. باز هم مقتدایی در جواب روحانی همه چیز را به جواب مثبت سران اصلاحات موکول می کند. طبیعی است که روحانی به این نتیجه می رسد که مقتدایی با وی همکاری نمی کند. چون حسن روحانی آن موقع حسن روحانی اکنون نبود.

مقتدایی، هنگامی در ستاد روحانی فعالیت کرد که وی به اصلاح طلبان پیوست. روحانی بعد از کنار رفتن عارف گزینه اصلاح طلبان شد و همکاری با او یعنی همکاری با اصلاح طلبان. این چیزی نبود که از دید روحانی پنهان بماند و یا مقتدایی متوجه اش نباشد. 

اینکه پس از رئیس جمهور شدن روحانی ، به چه دلیل مقتدایی استاندار شد ، یک سوال بزرگ است. بی شک رییس جمهور به مشکلات استان واقف بود و می دانست حل مشکلات فراوان خوزستان ، تنها از عهده یک نفر بر می آید و آن کسی نبود جز مقتدایی و "بنا به ضرورت ها" او را به عنوان استاندار خوزستان معرفی کرد.

سنگ بنای مخالفت با مقتدایی از روز معارفه شروع شد. درست در روز معارفه ، مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان، او همانند یک منتقد دولت ، پشت تریبون رفت و گویا رهبر یک حزب مخالف دولت بود و گفت چرا باید آب کارون را ببرند و با لحن انتقادی صحبت کرد و بعد از آن هم مردم پای کار آمدند و بحث زنجیره انسانی کنار کارون شکل گرفت و نهایتا جلسات متعددی برگزار شد که به نحوی جلو انتقال آب کارون گرفته شد. این موضوع تنش های فراوانی را برای مقتدایی بوجود آورد.

بعد از موضوع کارون ، تنش شدید دیگری که استاندار با آن روبه رو بود بحث با وزیر بهداشت و ارشاد بود. زیرا مقتدایی اعتقاد دارد هر مدیری که قرار است در خوزستان جابجا شود حداقل با نظر او باشد زیرا قرار است مدیر زیر نظر او کار کند. درگیری لفظی شدیدی میان استاندار و وزیر بهداشت پیش آمد. برخی وزیران ، مقتدایی را رقیب خود می دانستند و زیاد از حضور او در خوزستان راضی نبودند.

یکی دیگر از اتفاقاتی که افتاد جلسه مشترک میان استاندار و نمایندگان بود. استاندار به صورت برادرانه به نمایندگان گفت خواهش می کنم در خصوص انتصاب فرمانداران کسی در کار من دخالت نکند و من هم قول می دهم فرمانداری را بگمارم که نه رقیب شما شود و نه مشکلی برای شما ایجاد کند. در غیر این صورت گوش من در دست 18 نماینده برای جابجایی فرمانداران قرار خواهد گرفت و از این موضوع استقبال نمی کنم. همین موضوع تیر خلاص به مقتدایی بود.

موضوع منطقه آزاد اروند و پلاک اروندی ها هم جنجال آفرین شد. وقتی مدیریت به دست مقتدایی سپرده شد دو موضوع تحریم و رکود اقتصادی کشور را دچار مشکل کرده بود و به مقتدایی گفته بودند که استان دست شما و به فکر درآمد باشید زیرا پول نداریم.  مقتدایی روی دو موضوع گردشگری و تجارت برای رسیدن به درآمد تاکید داشت، زیرا ظرفیت های خوبی در این دو زمینه در خوزستان فراهم بود و این ظرفیت ها، ظرفیت های ابدی و دائم هستند.

یکی از خصوصیت های مقتدایی ، استفاده از خلاء های قانونی برای توسعه استان بود، مثلا قانونی بود که خودروهای اروندی بیش از 100 کیلومتر نمی توانند تردد کنند. اما او گفت مشکلی ندارد 100 کیلومتر هوایی مد نظر ماست ! و بسیار موفق بود. 

انتصاب بخشداران زن بر شمار منتقدان و مخالفان استاندار سابق خوزستان افزود. در این زمینه دودیدگاه وجود داشت. دیدگاه اول که به فرهنگ بومی استان اشاره داشت، از حضور زنان در کنار مردان طوایف در حین رخدادها و اتفاقات ناراضی بود و دیگاه دیگر از بنیان با مدیریت زنان و توانایی آنان در این زمینه موافق نبودند.

یکی دیگر از دیدگاه های استاندار راه اندازی بانک منطقه ای بود که مخالفت های شدیدی را در پی داشت، زیرا استاندار معتقد بود باید درآمدهای استان در این بانک جمع شود و تنها خوزستانی ها حق استفاده از آن را داشته باشند نه اینکه به بانک های کل واریز شود و استانهای دیگر در راستای توسعه خود با قدرت لابی که دارند بیشترین استفاده را نمایند.

اقدام اخیر استاندار در خصوص فرمانداران تیر خلاص به او بود. مقتدایی در روز بیست و یکم اردیبهشت نشست خبری با رسانه ها داشت و قصدش این بود که علت این تغییرات را رسانه ای کند اما یکباره  معاون وزیر کشور به فرودگاه آمد و مقتدایی به استقبال او رفت بی خبر از آنکه حکم برکناری او را آورده اند ! مقتدایی سال گذشته تقاضای استعفا داده بود و با این موضوع موافقت نشده بود و می بایست در سال جدید این موضوع را با وی مطرح می کردند. مقتدایی خودش هم از این موضوع خبر نداشت، از این رو برکناری به این سبک بسیار مورد سوال است.

می خواستند مقتدایی را از این سمت کنار بزنند تا به اهداف خود برسند و با یک سرپرست می خواستند قضه را مرتفع نمایند. این در حالی است که در دوره های گذشته برای معرفی استاندار یک آداب و رسومی وجود داشت و مراسم تودیع و معارفه ای برگزار می شد.

موضوعی که اکنون مورد بحث می باشد انتخاب جایگزین برای مقتدایی است و در تمامی گروه ها و جناح ها و فضای مجازی از این موضوع یاد می شود، اما طبیعی است که اگر قرار است کسی بیاید باید به سند توسعه استان که مقتدایی ترسیم کرده دید مثبت داشته باشد . هر فردی که روی کار بیاید طبیعی است نتواند در یک سال و 3 ماه آینده امور کار را در دست بگیرد، زیرا حداقل بین 6 تا 7 ماه فرصت نیاز است تا خوزستان را بشناسد و این موضوع وقت و عمر خوزستانی ها را تلف می کند و عاقلانه ترین تصمیم این است که یک شخص بومی و آشنا به عملکرد استاندار روی کار بیاید و بی شک عوض کردن مقتدایی خیلی کارها را مختل کرد.

برنامه های حزب اعتماد ملی در خوزستان این است که از فردی حمایت کند که از سند توسعه استان حمایت کند و معتقدیم که خوزستان ارزشش بیش از آن چیزی است که تاکنون به آن توجه شده و امیدواریم رشد خوزستان رقم بخورد که این رشد به تمام کشور سرایت می کند. نظر من به عنوان گزینه اصلح جهت مدیریت استانداری آقای خبیر است، زیرا وی سابقه روشنی در راستای پیشبرد اهداف سند توسعه استان دارد و قطعا حضور او می تواند روند توسعه استان را متوقف نسازد. امیدوارم بتوانیم با صحبت کردن و اجماع سایر احزاب و جناح ها و البته عدم مخالفت ها آقای خبیر را به عنوان استاندار معرفی کنیم، زیرا توافق روی آقای خبیر موضوعی است که به نفع خوزستان می باشد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
انتشار یافته: ۴۹
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
5
17
comment ما مردم بخار نداریم و از مقتدایی حمایت نکردیم
اگر محکم حمایت کنیم شاید دولت مجبور شود او را برگرداند

شوشان چرا چاپ نمی کنی ؟
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
comment موافقم... باید مقتدایی را برگرداند
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
comment اشتباه بزرگ مقتدایی فقط و فقط ، بکارگیری خبیر در تشکیلات استانداری بود و لاغیر
comment
erfan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
comment باز هم مل همیشه پروژه های فرسوده ی اسطوره سازی شکل گرفت

این آقای مقتدایی چه گلی به سر ما زد؟
گرد و خاک درست شد؟
آب کارون رو نبردن؟
مترو اهواز راه افتاد؟
نیرو سازی کرد یا بازم افراد با تفکر قدیمی سر کار اومدن؟
طایفه گری نکرد؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
4
14
comment روحانی باید بدونه دوره بعدی به رای خوزستانی ها نباید تکیه کنه چون با این جفایی که به خوزستانی ها کردن هرگز فراموش نمیشه ، مقتدایی دوستت داریم و از زحماتی که برای این مردم انجام دادی سپاسگزاریم خدا ازت راضی باشه ما مردم از مقتدایی راضی هستیم و براش آروزی موفقیت و سلامتی میکنیم
پاسخ ها
comment
عبدالله از تهران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
comment اتفاقا مقتدايي هيچ تير خلاصي نخورد چرا كه مردم خوزستان خدمات ايشان را هرگز فراموش نخواهد كرد اين [...]است كه به خودش تير خلاص زد مطمئنا ما مردم خوزستان حتي در تهران اين بي مهري [...]در حق مردم خوزستان را فراموش نخواهيم كرد و همگام با ساير مخالفينش درس فراموش نشده اي در [...]آينده به او خواهيم داد
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
9
6
comment سلام...یکی ازایرادات مقتدایی استفاده از بازنشسته هابود......
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
4
8
comment آقای درویش عزیز شما ساز منافع استان رو می زنی؟. آقای خبیر کی بومی استان شده و کدام دلسوزی....
پاسخ ها
comment
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
comment فرماندار .........ه به مردم سلام هم نمیکنددستپخت جناب .....هستند....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
5
11
comment ما مقتتدای را دوست داریم
comment
كريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
7
4
comment اقاي مقتدايي چوب عدم مديريتش را خورد .......مقتدايي دور اول ميران لايق وتوانمند را بكار كرفت وشايد اين مديران بودند و مقتدايي ادامه ولي در دور دوم خودش انتخاب كرد كه افرادي بكار گرفت كه اول خودش را به سختي انداخت...
comment
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
3
6
comment استانداربایدبومی باشه و خبیر خوزستانی نیست
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
4
4
comment نمایندگان محترم خوزستان و نماینده ولایت فقیه در استان خوزستان همه از وزیر کشور در خواست کنند مقتدای را برگرداند اگر مردم خوزستان را دوست دارند ، ریس جمهور و وزیر کشور با این کارشان ثابت کردند که برای مردم خوزستان احترامی قائل نیستند ، دو صد گفته چو نیم کردار نیست
comment
جاسمی زرگانی
|
Netherlands
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
6
6
comment .....مقتدایی هرچه پیرمرد بازنشسته.... را به استانداری آورده و سمت داد و حال آنکه جوانان متخصص و متعهد در استانداری و فرماندداری ها بسیار بودند، دیگر اینکه آقای استاندار کلیه امورمهم خود را کتباً به مدیر کل حوزه استاندار تفویض کرد و ایشان با ایزوله کردن استاندار و ارسال اخبار هدایت شده سکان تصمیم گیریهای استاندار را در اختیار گرفته و خود استاندار در سایه شده بود که انتصابات اخیر کاملاً تایید کننده این امر بود نکته سوم اینکه استاندار با قلدری، لجاجت و بی اعتنایی به قانون و آرا مراجع قانونی در موراد مختلف و در جلسات مکرر نصایح و تذکرات کتبی و شفاهی بزرگان، را به سخره گرفته و به آن بی اعتنایی می نمود و این جواب قاطع وزارت کشور برادر گرامی آنی و یهویی گرفته نشد بلکه از دو سال لجاجت و بی اعتنایی مقتدایی و لبریز شدن کاسه صبر وزارت کشور بود و لاغیر آقای درویش جنابعالی به جای اینکه به فکر منافع خ........... باشید که دوباره با علم کردن خبیر در استانداری یکه تازی کنید به فکر زندگی و آینده خود باشید ...
پاسخ ها
comment
ا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
comment شما هم پیر میشوید و بازنشسته.ان موقع یکی مثل خودتان به شما توهین میکند و امیدوارم شما هم تحقیر شوید.
به جای ادب داشتن و احترام گذاشتن به بزرگترها این جوری با ایشان برخورد میکنند.
کدام جوان ؟
تجربه مافوق علم است و تخصص اصلی از تجربه به دست میاید.
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
2
2
comment از این دولت هم مثل دولتهای قبلی ابی برای مردم خوزستان گرم نمیشود متاسفانه روحانی هم به وعده هایش به مردم خوزستان عمل نکرد، دولت روحانی با تغییر مقتدایی سبب نارضایتی بیشتر خوزستانیها از وضعیت موجودشان شد و ارامشی را که حاصل مدیریت اقای مقتدایی بود کاملا به هم ریخت و امید مردم برای خروج از بن بست دهه های گذشته را از بین برد واقعا برای دولت روحانی متاسفم و برکناری مقتدایی را ناسپاسی دولت از حمایت همه جانبه مردم از دولت به اصطلاح تدبیر و امید! میدانم؛حمایتی که دیگر وجود نخواهد داشت...
مقتدایی شجاع متشکریم،متشکریم و متشکریم...
comment
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
comment
1
1
comment از این دولت هم مثل دولتهای قبلی ابی برای مردم خوزستان گرم نمیشود متاسفانه روحانی هم به وعده هایش به مردم خوزستان عمل نکرد، دولت روحانی با تغییر مقتدایی سبب نارضایتی بیشتر خوزستانیها از وضعیت موجودشان شد و ارامشی را که حاصل مدیریت اقای مقتدایی بود کاملا به هم ریخت و امید مردم برای خروج از بن بست دهه های گذشته را از بین برد واقعا برای دولت روحانی متاسفم و برکناری مقتدایی را ناسپاسی دولت از حمایت همه جانبه مردم از دولت به اصطلاح تدبیر و امید! میدانم؛حمایتی که دیگر وجود نخواهد داشت...
مقتدایی شجاع متشکریم،متشکریم و متشکریم...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
1
7
comment جناب درویش دوره شما تمام شد....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
1
5
comment آقای وزیر کشور وقتی شما کسی که مردم خوزستان را دوست دارد ، دوست ندارید معلوم است در مورد مردم خوزستان چی فکر میکنید ، بعد انتظار دارید مردم خوزستان در دوره بعد ریاست جمهوری به دولت تدبیر و امید رای هم بدهند ، در مورد مردم چی فکر می کنید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
1
3
comment هر چی هست زیر سر کویرنشینهاست تا به خیال خودشون بتونن اب کارون رو ببرن ولایتشون
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
3
2
comment مقتدایی فراجناحی و به فکر مردم استان بود حاضر نبود به بنی بشری باج بده درود خدا بر مقتدایی
انشالله خبیر عزیز پذیرای این پست خطیر باشه و راه توسعه استان رو با تعامل با نیروهای متعهد استان پیش بگیره
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
2
5
comment سلام آقاي درويش عذر ميخوام فكر ميكني مردم ساده لوحن كه دوباره بيفتن تو چاه ...
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
2
4
comment با سلام
مطمئنا شما مطلع هستید که دکتر مقتدایی بسیار خیر خواه خوزستان هستند و انتخاب تیم مشاور با تجربه و نخبه یکی از مسیرهایی است که در تمام دنیا رایج است. بعد از سالها ما شاهد استانداری بودیم که توان (نه گفتن) به موقع داشت و دغدغه از دست دادن پست خود را نداشت که در خصوص کارون و محیط زیست و خودروها و... نمونه هایی را مشاهده کردیم. در ضمن انتخاب فرماندار از اختیارات اولیه استاندار است که متاسفانه کسی این اختیار را برای ایشان قایل نمی‌شود. در ضمن برادر عزیزم. در خصوص مدیر کل حوزه استاندار هم بیشتر تحقیق کنید چرا که ایشان از جانبازان فداکار نظام است که شبانه روزی بار مشکلات استانداری را بر دوش گرفته به گواه همه ی کسانی که یک بار با ایشان ملاقات داشته اند، انسان متعهد و متخصصی است که دشمنان استاندار همیشه او را هدف قرار داده اند تا به اهداف خود برسند.... اجتنبوا کثیرا من الظن...
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
2
1
comment با سلام
مطمئنا شما مطلع هستید که دکتر مقتدایی بسیار خیر خواه خوزستان هستند و انتخاب تیم مشاور با تجربه و نخبه یکی از مسیرهایی است که در تمام دنیا رایج است. بعد از سالها ما شاهد استانداری بودیم که توان (نه گفتن) به موقع داشت و دغدغه از دست دادن پست خود را نداشت که در خصوص کارون و محیط زیست و خودروها و... نمونه هایی را مشاهده کردیم. در ضمن انتخاب فرماندار از اختیارات اولیه استاندار است که متاسفانه کسی این اختیار را برای ایشان قایل نمی‌شود. در ضمن برادر عزیزم. در خصوص مدیر کل حوزه استاندار هم بیشتر تحقیق کنید چرا که ایشان از جانبازان فداکار نظام است که شبانه روزی بار مشکلات استانداری را بر دوش گرفته به گواه همه ی کسانی که یک بار با ایشان ملاقات داشته اند، انسان متعهد و متخصصی است که دشمنان استاندار همیشه او را هدف قرار داده اند تا به اهداف خود برسند.... اجتنبوا کثیرا من الظن...
پاسخ ها
comment
احمد فداله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
comment برادر گرامی بسیاری از مردم این خطه با جنگ سروکار داشته اند و آن را از نزدیک لمس کرده اند اگر دوستی در مورد .......... سخنی می گوید این سخن بسیاری از مدیران و پرسنل استانداری است که آقای .....با رفتار و کردار مغرورانه خود و تصمیمات لجوجانه استاندار را به این سمت هدایت کردند جنابعالی نگاهی به انتصابات بیندازید آقایان.... و .....اطرافیان خود را چگونه پست دادند خانم .......منصوب شد، خانم..... منصوب شد، ..........منصوب شد، خانم..... در مرخصی زایمان.....منصوب شد
ایشان حوزه استاندار را تبدیل به قلعه ای بزرگ برای رفقای خود کرده که در این چند سال هیچ استانداری از جمله خرم، معین، حجازی حیات مقدم این چنین مدیرانی نداشته اندکه با مردم و پرسنل بیگانه باشند واین چنین توهین آمیز و مغرورانه با مردم رفتار کنند، آقای ......چگونه فرزند خود را در استانداری بدون آزمون استخدام نمود حال آنکه بسیاری از جوانان شایسته استان از این مورد محروم هستند برادر گرامی با بیش از 20 سال سابقه در استانداری و ادارات تابعه هیچگاه این چنین بینظمی و بی قانونی را به چشم ندیده بودم و امیدوارم که وزارت کشور شخصی شایسته، قانونمند و مردمی را به استانداری خوزستان منصوب نماید
comment
فردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
6
4
comment امیر حیات مقدم تنها راه نجات استان خوزستان است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
1
1
comment بلکه یک قطار آماده شده تا تیم پیمانکار ها را به مقصد منزل جهت استراحت هدایت کند....
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
comment آفرین
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
2
4
comment عجب مردمی هستیم ،روز اول مقتدایی رو روی دست اوردیم ،در انتها به بدترین شکل بدرقه ش کردیم.عزیزان اگر اصفهان استانداری مثل مقتدایی داشت انوقت میدیدیم چگونه از وی حمایت میکردن.البته بعضی ما خوزستانیها ،کسی رو که بخواد ازما جلوتر حرکت کنه و ما رو وادار به حرکت و تلاش کنه پس میزنیم .مقتدایی در حد قد و قواره استان نبود.بزرگتر از این حرفها و استان بود.
comment
یک خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
0
6
comment اشتباه آقای استاندار این بود که خود در انتصابات وارد نمی شد لذا دیگران تصمیم می گرفتندوشهرستانها رها شدند تازه آقای درویش شما استاندار را زیر سوال بردید ودرضمن نمی توانید برای مردم نظر بدهید
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
3
2
comment آقای روحانی سلام .حکم آقای مقتدایی را مجددا برای استانداری شخصا وارد شو وصادر کن و این مرد دلسوز را به خدمتگزاری به مردم خوزستان وادار کن .
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
0
1
comment اشتباه مقتدایی سپردن امور به زرانژاد ریس گروه مشاوران بود...
comment
فرشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۴
comment
2
2
comment باز خوزستان به دوران سردي وپيري برگشت مقتدايي بخاطرتمام سرزندگي وجنب وجوشي كه درتمام خوزستان بوجود اوردي ممنونيم هروقت ازپل كيانپارس رد ميشويم به تو درود ميفرستيم مردم خوزستان لياقت تورانداشتند توبايداستانداراصفهان بودي تاقدرت روميدونستند ولي مادوست داريم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
1
2
comment سلام مطالبت رو خوندیم ولی آقای مقتدایی اگر تیمش رو بهتر میبست الان سر کارش بود ایشان توی قرب ما جا دارند ولی نگاهی به مدیر کل دفتر ویا اداری ...... ومعاون عم...... بنداز برادر نیروهای قوی تری هم بود
comment
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
2
0
comment جناب اقای خبیر تورو قران انصاف خود را زیر پا نگذار .خودت خوب میدونی اقای مقتدایی فردی بشدت رفیق باز بود ونمونه بارز ان بکارگیری مدیر عامل ملی حفاری و همچنین مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب که هردو سالهاست که بازنشسته شده اند .تمام این گلایه ها بارها وبارهابه گوش وزیر کشور و حتی معاونین رئیس جمهور رسیده که بدون اطلاع ایشان حکم عزل ایشان را می آورند جناب آقای درویش
comment
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
1
1
comment آقای درویش مگر جنابعالی کی هستی که برای استان خوزستان تصمیم می گیری خدایش جنابعالی روی لیقتتان مدیر کل شدی یا روی [...]بازی . در ضمن آقای خبیر یک هموطن ایرانی غیر خوزستانی هستند و بزرگترین [...] را در حق مدیران توانی خوزستانی بعمل آوردند .با [...]ی که با امسال جنابعالی در استانداری نمودند فقط یک قلم پنج غیر خوزستانی را بعنوان فرماندار شهرستانهای خرمشهر کارون اندیمشک .... نمودند. جناب درویش شما نگران خوزستان وخوزستانی نیستید بلکه به فکرخودتان و [...] هستید خبیر اگر توانا بود در کنار مقتدایی تدبیر و کمک حلشان می شد واین [...]سیاسی را بوجود نمی آوردید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
4
comment مقتدایی
چوب مدیر کل حوزه خودش رو خورد
دفتردارخودش
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
comment دقیقاً
comment
فروتن کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment سلام
مردم خوزستان چندین دهه است که واقعا مظلوم واقه شده اند، کجاست آبادانی با 500 هزارنفر و در آن زمان سه نماینده در مجلس، حالا چی از آبادان باقی مانده؟ خیلی از مردم آبادان در فقر دست و پا میزنند و جوانانشان بیکار هستندو یا اگر شاغل می باشند در شرکت های خصوصی و نیروهای شرکتهای واسطه ای به بند برده داری کشیده شده اند بجز عده ای خاص که انگار مملکت میراث پدر اونهاست.
عزیزان شهرستانها به حال خود رها شده اند. جناب آقای درویش من چندین بار نوشته های شما را خوانده ام هیچوقت ندیدم آنطور که باید علمی صحبت کنید و یا تخصصی بنویسید و یا حتی مستند صحبت کنید، حرف های عامیانه و اطلاعاتی که تمامی کسانی که در مجموعه شما حضور دارند مطلع هستند و بعضا خیلی بهتر از شما قدرت انتقال و بیان این حرفها را دارند.
دلیل حمایت شما به صراحت از آقای خبیر چیست؟؟
مگر این آقا سمت کمی در این مجموعه در طی سالهای قبل داشته؟ اگر می توانست کاری انجام بدهد چرا انجام ندااد؟
بجای به فکر پست و مقام خود بودن بهتر است به فکر استان و مردم مظلوم خوزستان باشیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
2
comment آقای درویش شما ودفتر استاندار و آقای [...] باید بروی تا استان آرامش بگیرد چون شما فقط به فکر خودتان هستید چون دلتان برای مردم نسو خته.
comment
حبیب
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
0
comment مقتدایی با تمام ویژگی های خوب و بدی که داشت در کل مدیری توانمند بومی و دارای استقلال رای بود که دغدغه توسعه استان داشت،مقتدایی را مافیای آب و خودرو عزل کردند
اما مطمنا دولت تدبیر و امید با این عمل خود و عزل مقتدایی،تیرخلاصی به بدنه اجتماعی خود زد و مطمنا با ریزش شدید رای طرفداران دولت تمدید امید مواجه خواهد شد
روحانی مانند روسای جمهور قبلی دغدغه استانهای ایران مرکزی را داشته و خوزستان جایگاهی در افق توسعه ی دولت ندارد
مطمینا هرکسی که بعد از مقتدایی منصوب میشود باید اولین ویژگی او بومی بودن و دومین ویژگی او راه رفتن بر همان جاپایی باشد که مقتدایی برجای گذاشته است
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
comment
0
2
comment آقای درویش شما یکی از کسانی هستید که مستقیما در ناکارامدی این دوره استانداری مقتدایی نقش مستقیم داشتید. جنابعالی مدت ها ست که بازنشسته هستید. چرا استانداری را رها نکردید و نتوانستید حتا از استاندارتان یک دفاع موثر نمایید؟
comment
جعفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
0
0
comment اقای درویش خواهش میکنم بیش از این بی پایه واساس از مقتدایی دفاع نکنید که ریشه همه دفاع ها به خاطر حفظ میز و پست خود ت می باشد مردم بچه کلاس اولی نیستند که حرف های شما را باور کنند بعضا بیش از شما ایشان را میشناسند و سابقه قبل از استانداری که رئیس کمسیون [...] کالاهای حفاری در کیش بود را خوب میدانند و کلیه مستندات [...]موجود است .و دیگر مطالب مشابه ودر همین راستا وجود داردکه در صورت لزوم به موقع بیان خواهد شد . بهتر است جنابعالی بجای حمایت کردن از ایشان قناعت پیشه کنی و دست از استانداری و مردم محروم این استان برداری که خدای ناکرده گریبان گیر آه انها نشوی .
comment
معتمدنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
0
1
comment مهندس "زبردست" استاندار سالهای گذشته همدان(در دولت اصلاحات) گزینه قطعی برای استانداری خوزستان هستند.
comment
آموزگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
1
1
comment لطفا تلاش کنید مقتدایی برگردد.بهترین استاندار بعد از انقلاب بوده .وویژگیهای یک استاندار خوب را دارد.از دولت تدبیر وامید اینگونه تصمیمها بعید بود.خیلی متاسف میشوم اگر استان از خدمات مقتدایی در قامت یک استاندار محروم شود
comment
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
0
0
comment من و تو بیجاره ایم .اقایون بیکار نمیشن و بهترین زندگی دارن .همه [...]ها حال میکنن. من و تو بیچاره ایم
comment
فرزند صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
comment
0
0
comment اف بر شما اقاى [...] واقعا شما يكي از عوامل مؤثر در نارساييها بوديد علاوه بر حقايق [...]ي كه در مورد [...] ذكر شد امتيازاتي كه اين اقا از م[...] جهت [...] گرفته قابل ذكر است اگر لازم است بگوييد تا نام دهها از ان را بنويسم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
comment
0
1
comment آقای درویش متاسفم واست امثال شما [...] و [...] بجای کمک به استاندار مردمی تیشه به ریشش زدید اگر دوست داری از بچه های استانداری سوال کن تا متوجه بشی
comment
میثاق
|
United States
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
1
comment اقای درویش مردم خودشان آگاه هستند گول امثال شما را نمیخورند فرماندار نالایق [...] دست پرورده [...] است
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار