شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: در ادامه ویژه برنامه های هفته هلال احمر دبیران کانون های دانشجویی هلال احمر اهواز با رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، در سید فتح اله هاشم نژاد در این دیدار ضمن تشکر از حسن توجه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی به مجموعه هلال احمر اهواز و تبریک اعیاد شعبانه از اهداف و جایگاه کانون های دانشجویی هلال احمر سخن گفت و آماری از تعداد کانون های دانشجویی و عملکردشان در سال گذشته و امسال ارائه کرد.

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان نیز در این دیدار از ضرورت کار کانون های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ها سخن گفت و افزود: همه کار هلال احمر یک کار دینی وخداپسندانه و دارای پشتوانه دینی است؛ از دانشگاه می توان به عنوان بهترین نقطه شروع تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر نام برد.

وی بیان کرد: امروزه در اکثر خانواده ها  دانشجو هست که این موضوع فرصت مناسبی است تا با ارائه اصول، اهداف وآموزش های امدادی در راستای تحقق این شعار گام برداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی ضمن تاکید بر اهمیت قرار دادن اولویت کسب دانش و مهارت عنوان کرد: حضور دانشجویان تاثیر گذار و نخبه در کانون های دانشجویی هلال احمر و شوراهای اجرایی حائز اهمیت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار