شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۱۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
شوشان: علی عسکر ظاهری منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی هتک حرمت به مجسمه سردار اسعد بختیاری را محکوم کرد علی عسکر ظاهری عبده وند منتخب مردم مسجدسلیمان، هفتکل،لالی و اندیکا در پیامی حادثه هتک حرمت به مجسمه سردار اسعد بختیاری را در شهر جونقان محکوم کرد. به گزارش سایت روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
مردم فهیم و با درایت ایران، بختیاری های غیور و دلاور

همه می دانند بختیاری ها مردمانی تمام شیعه و دارای رسومات ارزشی پایدارند و همواره در کنار دیگر اقوام، پاسدار هویت ایرانی و مدافع این مرز و بوم بوده و در این راه جانفشانی ها کرده اند. در مسئله ی هتک حرمت به سردار اسعد بختیاری ضمن محکوم کردن این عمل شنیع، یقین دارم مردمان فهیم و با درایت ما با صبر و حوصله ، مسائل پیش آمده را مدیریت می کنند و برای آرامش جامعه ارزش قائلند. همان طور که مسئله ی سرزمین کهن قابلیت های خود را به نمایش گذاشتند.

از همه خواهران و برادران عزیزم انتظار دارم آرامش خود را حفظ نموده و اجازه دهند مراجع قانونی این مسئله را پیگیری نمایند و ما نیز در سایه قانون با درایت منتظر بهترین تصمیم خواهیم ماند.

این جانب همراه با شما مردم غیور و فهیم بختیاری هر گونه توهین و جسارت به بزرگان بختیاری و ارزش های قومی را محکوم و جرم می دانم و از مسئولین می خواهم ضمن برخورد قاطع با چنین اعمال ناپسندی با اقدام به هنگام جلو هرگونه اختلافات قومب گرفته شود.

علی عسگر ظاهری عبده وند- منتخب مردم مسجدسلیمان، هفتکل،لالی و اندیکا

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
comment
0
1
comment بايد براي همچين [...] كه اينجور به فرهنگ و تاريخ ايران توهين ميكنن درس عبرتي داد كه فراموش نشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار