شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به مناسبت روز جهانی تئاتر از فعالان عرصه تئاتر شهرستان رامشیر تقدیر شد.

راسم تقدیر از فعالان عرصه تئاتر این شهرستان ظهر امروز در مجتمع فرهنگی و هنری رضوان رامشیر برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر در این مراسم با اشاره به نقش والای هنر در اشاعه ارزش‌های دینی و انسانی اظهار کرد: هنر تئاتر یکی از ارزشمندترین عطایای الهی است.

سید احمد محفوظیان با تقدیر از تلاش‌های هنرمندان عرصه تئاتر و نمایش گفت: اعتلای این هنر فاخر مرهون کوشش و همت هنرمندانی است که فارغ از هرگونه هیاهو، آرام و بی‌ادعا به زیباترین وجهی آثار هنری خود را عرضه می‌کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان متعهد بازیگران اصلی یک جامعه ارزشی و انسانی هستند، خاطرنشان کرد: از طریق هنر بسیاری از مشکلات جامعه را می‌توان حل کرد، اما متأسفانه در برخی موارد عدم استفاده از هنرمندان در عرصه‌های مختلف باعت ایجاد مشکلاتی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر به بیانات مقام معظم رهبری درباره هنرمندان اشاره کرد و افزود: به فرموده معظم‌له هنرمندان زبان گویای جامعه هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی پدافند جنوب غرب نیز در این مراسم با اشاره به کاربرد مؤثر ابزارهای هنری در عرصه تبلیغات اظهار کرد: ابزارهای هنری بهترین و کاربردی‌ترین ابزار برای ابلاغ پیام‌های عالی دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام سید جانمراد موسوی متذکر شد: زندگی بدون هنر بسیار بی‌روح و کسل کننده است، نقش هنر در زندگی این است که به مردم امید و نشاط می‌دهد.

وی در پایان گفت: امروزه برای ما افتخاری است که شعر زیبای سعدی با عنوان بنی‌آدم اعضای یک پیکرند بر سردر سازمان ملل متحد نوشته شده است.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از 40 هنرمند عرصه تئاتر این شهرستان تجلیل به عمل آمد، همچنین از خانواده مرحوم «فرهاد قیم» هنرمند فقید تئاتر رامشیر تقدیر و هدیه‌ای به فرزند وی اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار