اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۵۶۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
شوشان: حسین دهدشتی، نماینده آبادان در مجلس نهم، روز گذشته در نطقی غافلگیرکننده، به انتقاد از نحوه برخورد با سعید مرتضوی و محمود احمدی‌نژاد در قوه قضائیه پرداخت و البته باز هم از مسئولان فعلی مناطق آزاد و از کمیسیون اقتصادی مجلس که مانع تحقیق و تفحص از مناطق آزاد شدند انتقاد کرد. گزیده‌ای از آخرین نطق نماینده آبادان را که از غایبان سرشناس مجلس دهم خواهد بود، در ادامه می‌خوانید:

این اخلاقی است که عده‌ای به خاطر انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند؟ رئیس‌جمهور قانونی کشور را که منتخب اکثریت مردم و مورد تأیید مقام معظم رهبری است، دشمن رهبری و به‌دنبال پروژه حذف رهبری از نظام سیاسی جمهوری اسلامی معرفی کنند، رعایت تقواست؟ به اسم حمایت از ولایت فقیه؛ اما با هدف جوسازی برای پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، شدیدترین تخریب‌ها و تهمت‌ها را در جلسات و شبکه‌های مجازی علیه بزرگان نظام انجام می‌دهند.

متأسفانه عده‌ای همه ارزش‌ها حتی نظام را هم فدای پیروزی در انتخابات می‌کنند. به‌قدری فضا را مسموم کرده‌‌اند که ما انتقاد منطقی و سازنده هم از دولت نمی‌توانیم انجام دهیم. چراکه یا ابزاری برای فشار به دولت و بهره‌برداری جناحی می‌شود یا در هیاهوی تخریب‌های ناجوانمردانه‌شان گم می‌شود. اُف بر آنان که به‌دنبال دلسردکردن مردم و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا به اهداف جناحی‌شان برسند و مردم را تا زمانی آگاه و بصیر می‌دانند که فقط مانند خودشان فکر کنند. آیا تخریب و تهمت به رئیس‌جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت، تضعیف نظام و ریختن آب به آسیاب دشمن نیست؟

سخنگوی محترم قوه قضائیه جناب آقای محسنی‌اژه‌ای. بدون اینکه قصد داشته باشم به قول شما جوسازی و غوغاسالاری بر علیه قوه قضائیه کنم، سخنی با شما دارم. حضرتعالی برخلاف آموزه‌های دینی، ترحمی به آبروی خانواده فوتبالیست مرحوم  نکردید، مقابل دوربین‌ها از علت مرگش سخن گفتید. در همان‌جا از صدور کیفرخواست علیه ٤٨ نفر از کسانی که در آتش‌زدن سفارت عربستان دخالت داشتند، خبر دادید. آیا می‌توان امیدوار بود که حداقل پس از محکومیت این عده هم  مردم را از علت اقدامشان، مشوقان، آمران یا حداقل نام آنها آگاه کنید؟ حمله به سفارت دانسته یا نادانسته موجب کمک به آل‌سعود، در راستای اهداف ایران‌هراسی‌اش و به‌خصوص برای کم‌رنگ‌کردن جنایت منا بود.

چرا در قوه قضائیه پرونده‌های بعضی اگر هم رسیدگی می‌شود، فرسایشی و به صورت چراغ‌خاموش است؟ چرا نام حمله‌کنندگان و آمران حمله به آقای مطهری در شیراز، منتشر نمی‌شود؟ جلسات دادگاه زنجانی هر روز برگزار می‌شود اما جلسات دادگاه سعید مرتضوی که در همکاری با زنجانی تخلفات گسترده داشته و شبانه چک‌های میلیاردی ردوبدل می‌کردند، چند ماه یک بار برگزار می‌شود. بنده به عنوان مسئول پرونده شستا برای آخرین‌بار از این تریبون، رسما اعلام می‌کنم: تخلفات عدیده سعید مرتضوی برای مجلس اثبات شده. مجلس برای این تحقیق و تفحص‌ها هزینه می‌کند، هزاران  نفر- ساعت وقت صرف شده، کارشناسان ما از سوی کسانی که مشخص نشد متعلق به کدام نهاد بودند، تعقیب می‌شدند. تهدید شدیم، در انتخابات به‌شدت تخریب شدیم، اما پا پس نکشیده و نمی‌کشیم. اما طبق قانون، قوه قضائیه سه ماه فرصت داشته به این پرونده رسیدگی کند. با این همه، این نحوه رسیدگی در قوه قضائیه منطبق با عدل و انصاف و اصل تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کیفری است؟

چرا پرونده‌های آقای احمدی‌نژاد سال‌هاست در مرحله تحقیق و بررسی مانده؟ چرا قوه قضائیه جدیتی به خرج نمی‌دهد تا آقایان هوس صدارت دوباره و برپایی امپراتوری دروغ و فساد به سرشان نزند و وعده‌های آن‌چنانی ندهند؟ آیا وعده دروغ مصداق تخلف انتخاباتی نیست؟ باید کسانی‌ را به دلیل وعده‌های دروغ، هدردادن بیت‌المال در افتتاحیه‌های نمایشی، تخلفات گسترده از قانون، به دادگاه کشاند تا عبرتی برای آیندگان باشد.

در پرونده تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند متأسفانه با وجود گذشت چهار ماه از تکمیل و تحویل گزارش تحقیق و تفحص، بعضی از همکاران ما به‌ویژه در کمیسیون اقتصادی، بازی فرسایشی را به کار گرفته‌‌اند که گزارش آن در مجلس قرائت نشود. در صورتی که طبق قانون، کمیسیون یک ماه فرصت دارد گزارش نهایی را جهت قرائت به صحن مجلس بفرستد. چه کسانی از قرائت این گزارش واهمه دارند؟

همکاران عزیز، مردم فهیم آبادان و خرمشهر هنوز خاطره «سکه‌های کثیف» اهدایی سازمان منطقه آزاد اروند به تهیه‌کننده صداوسیما را فراموش نکرده‌اند!

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
comment
comment
نوری موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
1
3
comment متاسفانه صحبتهای آقای دهدشتی نماینده محترم آبادان در مجلس جو سازی واز روی خود شیرینی است تا شاید پس از نمایندگی در دولت تدبیر وامید به پست ومقامی برسد.
comment
عاقلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
comment
0
1
comment بهتربودگزارشي ازعملکردخودش دردوران نمايندگي خرمشهرارائه دهد
comment
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
comment
0
1
comment چطوراحمدی نژاد که ارایش جند برابر روحانیست را باید تخریب کرد ولی از روحانی نباید انتقاد کرد این یعنی پاچه خواری
comment
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
comment
0
0
comment آقای دهدشتی متاسفم برای شما ،،شمافرزند مجتهد هستید این همه دفاع درقبال چی
پس انتقال آب کارون چی شد ؟؟.که مردم آبادان در بهترین وضع روزی چند ساعت قطعی آب دارند ؟؟؟
پس بیکاری بچه های خوزستان چی شد؟؟؟که اغلب استخدامها از برون استان است از برادرتان بپرسید که در مدیرت مناطق نفت خیز مشغولند
وهزاران چیز دیگر که بماند
آفرین بر انتخاب مردم پاک سیرت آبادان
comment
علی
|
Germany
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment آقای دهدشتی در دور اول طرفدار شدید احمدی نژاد بود و در انتخابات جانب او را گرفت. خوب بعد از اینکه در دور دوم احمدی نژاد ضعیف شد ، آقای دهدشتی شد منتقد ایشان. حالا هم که رای نیاورده دنبال شغل میگردد. عزیزان آقای دهدشتی در تبلیغات دور اول شال سبز به نشانی سادات به گردن خود می بست. کدام تحصیل کرده حاضر است چنین رفتار پوپولیستی از خود نشان دهد. حالا آمده و از بستن فله ایی مطبوعات صحبت میکند؟ آیا توی این سالها خواب تشریف داشتند. اگر آقای دهدشتی توی دور اول به دنبال رای طبقه عوام بوده و با شال سبز میخواسته آنها را [...] دهد الان با تغییر ادبیات خود به دنبال [...] طبقه خواص است که البته ما که او را میشناسیم [...] نمیخوریم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
comment
0
0
comment [...]دیگر مردم ابادان گول این حرفها رو نمی خورند مردم ابادان هم [...] خوبی[...]اقای دهدشتی بجای این حرفها موقعی که در پست نماینده گی بودی جلوی انتقال اب کارون رو میگرفتی فقط به فکر [...] خود هستی بس .
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
comment
0
1
comment اگه میتونستید جلوی انتقال آب را میگرفتید.در دوره همین احمدی نژاد بود که منطقه آزاد اروند در آبادان و خرمشهر راه اندازی شد.دولت های قبل بخاطر منافعشان در کیش و رفسنجان و قشم حاضر نبودند اینکار را انجام بدهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار