اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۶۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
حاشیه نگاری شوشان از سفر وزیر بهداشت به خوزستان + تصاویر
وزیر بهداشت که در این سفر به برخی شهرستان‌های خوزستان سفر کرد در شهرستان رامهرمز بیمارستان این شهر را افتتاح نمود و پس از افتتاح راهی ایذه ...
به گزارش شوشان ، سفر دکتر هاشمی زاده وزیر بهداشت به رامهرمز به همراه دکتر ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر بهمئی نماینده مردم رامهرمز ، نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، فرماندار و امام جمعه و .... حاشیه های مختلفی به همراه داشت.

 • این سفر همزمان شده بود با شایعه استعفای وزیر بهداشت در رسانه های پایتخت ، که البته بلافاصله هاشمی زاده این خبر را تکذیب کرد. 

به گزارش شوشان ، وزیر بهداشت که در این سفر به برخی شهرستان‌های خوزستان سفر کرد در شهرستان رامهرمز بیمارستان این شهر را افتتاح نمود و پس از افتتاح راهی ایذه در شمال شرقی استان خوزستان شد.

افتتاح پنج طرح درمانی با حضور وزیر بهداشت در رامهرمز بی حاشیه نبود. ازدحام جمعیت برای افتتاح طرح های درمانی در رامهرمز به گونه ای بود که وزیر بهداشت مجال مصاحبه با خبرنگاران را نیافت.  به دلیل استقبال عجیب مردم ، برخی مسئولین با مردم عادی اشتباه گرفته شدند و از ورود آنها به بیمارستان جلوگیری شد که البته با هماهنگی های لازم وارد شدند.

وزیر بهداشت در سفر به رامهزمر از بخش های مختلف بیمارستان های مادر و امام این شهرستان بازدید و با برخی از کارکنان و مدیران این دو مرکز درمانی دیدار و گفت و گو کرد.

برای بهره برداری از طرح های درمانی رامهرمز که شامل بخش اورژانس ، CCU ، ICU بیمارستان مادر و بخش های سی تی اسکن و MRI بیمارستان امام شهرستان رامهرمز است96میلیارد ریال هزینه شده است.

بیمارستان مادر رامهرمز در تیر ماه سال 92 تنها با سه بخش اطفال، اتاق عمل و جراحی به بهره برداری رسید که طی دو سال اخیر با مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سایر بخش ها از جمله اورژانس، سی سی یو و آی سی یو نیز به این بیمارستان اضافه شده است.

در حاشیه این مراسم وزیر بهداشت گفت که هنوز بیمارستانی افتتاح نشده از ما درخواست ساخت بیمارستانی دیگر می کنند. دولت بودجه کافی برای ساخت بیمارستان ندارد .

یکی از حواشی جالب این مراسم ، گفتگوی خودمانی وزیر بهداشت با پدر و مادری بود که چشم فرزندشان معیوب شده بود و نیاز به عمل جراحی داشت. پدر و مادر این بیمار به وزیر بهداشت گفتند که می خواهیم برای جراحی چشم فرزندمان را به شیراز ببیریم که هاشمی زاده به او گفت : خوزستان بهترین جراحان و متخصصین چشم دارد و نیازی نیست با صرف هزینه بیشتر فرزند خود را به شیراز ببرید. تخصص من هم چشم است و به یقین می گویم خوزستان در این زمینه جزو بهترین استان هاست.  دکتر ایدنی رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز که در این سفر همراه وزیر بهداشت بود دستور پیگیری سریع درمان این بیمار داد. 

دکتر قاضی زاده هاشمی در آئین بهره برداری ازاین طرح های بیمارستانی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این طرح ها ، امکان انجام کارهای درمانی در این منطقه بدون اعزام به کلانشهر اهواز فراهم شود.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح طرح های بیمارستانی رامهرمز ، از طریق فرودگاه اهواز وارد استان خوزستان شد. از نکات جالب سفر دکتر هاشمی زاده به ایذه ، عکس چند نفره با لباس بختیاری بود که بازتاب های مختلفی در شبکه های اجتماعی داشت.

 • لازم به ذكر است كه در دوره نمايندگي دكتر بهمئي تلاشهاي بسياري با تعامل خوبي كه با وزارت بهداشت و درمان و رياست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور داشتند، صورت گرفت. تكميل بيمارستان امام و راه اندازي بخش مختلف ان طي دو سال گذشته آنهم در شرايط تحريم و مشكلات وارد نمودن تجهيزات تخصصي پزشكي ، احداث خانه هاي بهداشت روستايي، ايجاد دانشكده سلامت و... اقدامات قابل تقديري بود كه در عملكرد دكتر بهمئي در حوزه انتخابيه اش ، نمود بسياري داشت. دكتر بهمئي بارها و بارها با بيان اينكه تمام تلاش خود را در جهت ايجاد زيرساختها و ظرفيت هاي جديد در رامهرمز و رامشير بكار بسته است، توانست در بسياري از بخش ها اقدامات ماندگاري از خود به جا بگذارد. شايد بتوان گفت كه دكتر بهمئي كارنامه بسيار قابل قبولي در ميان نمايندگان چند دوره گذشته رامهرمز و رامشير از خود به جاي گذاشت. 









comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
comment
comment
از رامهرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
comment
0
4
comment شمس الله بهمئی نماینده و منتخب مردم رامهرمز و رامشیر نبود
comment
جواد طیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
comment
1
2
comment باتور فراوان از جناب دکتر بهمنی که به اندازه 37 سال کار کرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
comment
0
0
comment درود بر وزیر بهداشت که تنها وزیری بود که وقتی خوزستانی ها دچار تنگی نفس شدند به استان ما آمد و پیپیری کرد
comment
منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
comment
0
1
comment امثال دکتر ایدنی و دکتر هاشمی زاده برای استان غنیمته
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
comment
1
1
comment 37 سال؟!!!!!!
یا نمیدونی 37 سال چقدره یا نمیدونی کار کردن چطوره
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
comment
0
0
comment خطه را سانسور ویا بسیار بی اهمیت از کنار آنها عبور میکند وبلعکس اخبار منفی آن را بسیار بزرگ میکند که به چند مورد آن میپ
میپردازم:
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار