اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۷۹۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳
و او را پس از فرمانداری ایذه و پاسخش را به استاندار وقت خوزستان بیشتر شناختم که باورهایش را با هیچ کالایی عوض نکرد.
عبدالرحیم سوارنژاد

کریم رضایی نامی است که دردل هر منصف خردمندی برای همیشه نه به دلیل منصبهایی که داشت بلکه به پاس مهربانیها و رفتاراخلاق مدارانه اش باقی خواهد ماند.

لبخندهایت هنوزدر نگاهم مانده است حتی روزی هم که دلخور بودی ، نگاه محجوبت که مهربان بود چه پر معنا می نمود، گاهی از صبوریت بر رویدادها بی تاب می شدم و چون کوه می ایستادی و در سکوتت رازها می دیدم و بزرگیت را می فهمیدم که رسم حضور در آزمونها را می دانی ،در میان همه روزهای طولانی ثانیه های با توبودن آرامش می داد و در هر طلوع زمزمه های سحرت که خواب را از چشمانم می گرفت چه عارفانه بودند! 

کریم جان نمی دانم چه بگویم ،چگونه باورکنم ، کدام غمت را مویه کنم بر تو که در اوج غربت و درد لبخند می زدی .و عشق را می شناختی.

کریم جان یک بار دیدم گریستی وقتی از پله های استانداری اصفهان به پایین آمدی از درد بی برادری و اشکهایت را پنهان کردی ،تلاطم درونت را ندانستم ، نگاهت را بر تصاویر یگانه برادرت شهید رحیم در یاد دارم و افسوست از ماندن با دنیایی که به بی برادران وفا نداشت و کسی هم برایت برادری نکرد ، دردت مجموعه ای از تحمل رنجها و سختیهایی بود که مظلومانه برای آرمانها و باورهایت به جان خریدی ، نمازت با عبای قهوه ای چه زیبا بود و دستهایت که به دعا برداشته می شد چشمها را به خود می دوخت ، در شهربندر امام که مسئولیت آموزش و پرورش را داشتی مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بر هر برنامه ای ترجیح می دادی و به عشق شهدا سخن می گفتی ، امورتربیتی اهواز که بودی قاریان قرآن را تکریم می کردی ، چقدر عاشق بودی! و چه بزرگ که در اوج نداری داراترین انسان دیده می شدی تا درس فرزانگی را یاد بگیرند ، صدایت هرگز بلند نشد مگر موسم قرائت دعا ، کاش دوباره می دیدمت همانگونه که در کنار رحل قرآن می نشستی و آیات را تلاوت می کردی ، دلم خیلی گرفته است بی تو بودن باورکردنی نیست ای سترگ نستوه ،زلال چون رود همیشه جاری ، خیلی مرد بودی .

چه ساده و راحت می نویسند: حاج کریم رضایی فرماندار اسبق ایذه درگذشت! دلهای پر از حزن و اندوه را نمی بینند!
کریم رضایی آن معلم راستین اخلاق، مرد نا آرام خدا باور،حاضربی ادعای همه عرصه ها را خدا دوست داشت و به مهمانی خویش دعوت نمود.
هرکه در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشترش می دهند

و او را پس از فرمانداری ایذه و پاسخش را به استاندار وقت خوزستان بیشتر شناختم که باورهایش را با هیچ کالایی عوض نکرد.

روحش شاد و با شهدا محشور باد ، یادو مهربانی هایش هرگز فراموش نخواهند شد ، حالا دیگر در قطعه ایثارگران آرامستان فولادشهر آرمیده است ،همان جایی که با تلاشهای خودش در زمان عضویت در شورای اسلامی شهر فولادشهر پیگیری نمود و اجرایی کرد و آرامش یافت ودر میان اشک خیل عظیم جمعیت تشییع کننده و گاگریوه خوانان با آرامش به دیدار فرزند و برادر شهیدش می رود و دوران دلتنگیهایش به پایان رسید.

خدایش بیامرزد ، رفیقی صادق بود ،خداحافظ رفیق خوب و مهربان من دیدار به قیامت حاج کریم رضایی

برچسب ها: کریم رضایی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
comment
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
comment
0
0
comment احسنت به شما که به تکریم مردی پرداختی که واقعا ً اینگونه بود معلم اخلاق و کردار نیکو کریم رضایی برادر شهید رحیم رضایی . رحمت خدا بر این دو برادر . من دانش آموز ایشان بودم در دبیرستان 17 شهریور مسجد سلیمان با اخلاق نیکوی ایشان مانوس بودم. خدا رحمتشان کند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment روحش شاد ویادش گرامی باد
comment
مهرناز اسماعیلی ایذه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment درگذشت پدر گرامی تان را
به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده
و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم
روحش شاد و با شهدا محشور باد ،
ایشان مرد بزرگی بود
comment
یک آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
comment
0
0
comment واقعا خیلی متاثر شدم . من دو روز مهمان منزل ایشان بودم . با اینکه ایشان مرا اصلا از قبل نمیشناختند و به واسطه ی کس دیگری مزاحم ایشان و خانواده شدم .جز مهمان نوازی و خوشرویی و لطف و رحمت از او و همسر مکرمه ایشان ندیدم . رفتار مهربانانه ایشان در باغبانی در حیاط منزل فولادشهرشان هنوز در خاطرم هست .چقدر عاشقانه و بی تکبر .انشاالله روحشان غرق رحمت شود .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
comment
0
0
comment اوازتبارصالحان بود وغریبان رحل اقامت ازاین دنیای فانی رخت بربستند یادش همیشه بادباد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار