شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
دکتر هاشمی: انتظار داریم دستگاه های اجرایی از قبیل وزارت نفت، نیرو، پتروشیمی و بنادر که از مواهب این استان بهره مند هستند، بیش از پیش مسئولیت اجتماعی خود را در مقابل مردم شریف خوزستان بر عهده گرفته و نسبت به این استان و مردم آن بی تفاوت نباشند

چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1395 دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی به منظور شرکت در کاروان نورآروان خیریه سلامت به منظور رسیدگی درمانی به بیماران چشمی ساکن در روستاهای محروم بخش سوسن از توابع شهرستان ایذه در استان خوزستان به این استان سفر کرد.

وزیر بهداشت در بدو ورود به بخش سوسن، در مرکز بهداشتی-درمانی روستای ترشک سوسن مستقر و ضمن اقدام به ویزیت بیماران در نظر گرفته شده و معاینه چشم این بیماران، توصیه های لازم درمانی را به آنها ارائه نمود.
 
هاشمی در حاشیه ویزیت رایگان مردم منطقه محروم سوسن گفت: پنج سال پیش کاروان نورآوران سلامت به مدت 3 ماه در بخش سوسن مستقر بود و تعداد زیادی عمل جراحی در این روستای محروم انجام شد
، امسال نیز تمایل داشتم دوباره در این روستا حضور یابم تا وضعیت درمانی بیماران چشمی روستاهای بخش محروم سوسن، ترشک و جنگه را از نزدیک بررسی کنم.

وی با بیان اینکه خدمات خوبی در استان خوزستان انجام شده است، افزود: متأسفانه استان خوزستان علیرغم نقشی که هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس ایفا کرده ولی مورد کم لطفی قرار گرفته و با کمبودهای بسیار زیادی مواجه است.
 
وزیر بهداشت با اشاره به تحولات چشمگیری که در حوزه بهداشت و درمان در دو سال گذشته در خوزستان به وجود آمده، خاطرنشان کرد: هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب در استان راه زیادی وجود دارد و ما انتظار داریم دستگاه های اجرایی از قبیل وزارت نفت، نیرو، پتروشیمی و بنادر که از مواهب این استان بهره مند هستند، بیش از پیش مسئولیت اجتماعی خود را در مقابل مردم شریف خوزستان بر عهده گرفته و نسبت به این استان و مردم آن بی تفاوت نباشند.

قاضی زاده هاشمی در پایان در خصوص روند اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: بعد از 2 سال اجرای این طرح، بخش زیادی از اهداف مورد نظر وزارت بهداشت محقق شده است، البته بخشی از این زنجیره هنوز کامل نشده و علت آن مشکلات متعددی از جمله مشکلات اقتصادی است که کشور با آن روبرو است، امیدوارم در آینده نزدیک با اجرای کامل بسته های طرح تحول نظام سلامت در استان شاهد پیشرفت و تحول زیادی در استان باشیم.
 
وززیر بهداشت در روز دوم سفر خود نیز به روستای محروم جنگه سوسن رفت و چشم تعداد زیادی از مردم محروم این منطقه و همچنین بیمارانی که در سال 91 و قبل از دوران وزارت خود در قالب کاروان نورآوران سلامت مورد عمل جراحی قرار داده بود را معاینه نمود.











نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار