اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
بازدید سه نماینده اهواز از تصفیه خانه آب شماره دو / مدیرعامل شرکت آبفا اهواز: این بازدید دسته جمعی را به فال نیک می گیریم + تصاویر
همایون یوسفی، الباجی و ساری سه نماینده مردم شهرستان اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در تصفیه خانه آب...
 شوشان: همایون یوسفی، الباجی و ساری سه نماینده مردم شهرستان اهواز در مجلس شورای اسلامی با حضور در تصفیه خانه آب شماره دو این شهرستان با اعلام آمادگی در راستای رایزنی در سطوح کشوری در حوزه بهبود وضعیت آب و جذب اعتبارات ملی جهت بهسازی سیستم دفع فاضلاب از مسئولان این شرکت خواستار شدند برنامه ها و طرح های خود در زمینه های یادشده را در اختیار آن ها قرار داده و ادامه روند پیگیری های لازم را به آنان بسپارند.


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز،  این سه نماینده از مسئولان آبفا اهواز خواستار اعلام دقیق درصدهای فرسودگی شبکه های آب و فاضلاب و رقم های کمی و وضع کیفی و دیگر کمبودهای موجود گردیدند چراکه پیگیری در وزارت خانه های مربوطه از نظر آن ها تنها براساس تقریب و احتمال به جایی نخواهد رسید.

نشان دادن لیوان آب گل آلود از دیدگاهشان عاملی جهت بهبود وضع آن نخواهد بود و سعی و شفاف سازی با ذکر جزییات دقیق و البته حمایت همه جانبه نماینده ها از مسئولان نهادهای محلی و استانی باید تا احقاق حق مردم هدف اصلی باشد.

آن ها از رویکرد و نگاه تازه خود نسبت به موانع موجود در نهادهای محلی و استانی خبر دادند و تاکید کردند هیچ نماینده ای نابید با هدف تضعیف وارد یک مجموعه گردد و تنها باید سعی در مرتفع ساختن مشکلات نماید.
 


مدیرعامل شرکت آبفا اهواز: این بازدید دسته جمعی را به فال نیک می گیریم

 غلامرضا براتی با به فال نیک گرفتن این بازدید دسته جمعی گفت: برای اولین بار است سه نماینده مردم اهواز از تاسیسات آب این شهرستان بازدید می نمایند و این خود نوید دهنده حمایت همه جانبه و سازنده و توجه به رفاه مردم در دو حوزه آب و خدمات فاضلاب محسوب می گردد.

براتی با تشریح وضعیت پروژه های اجرا شده و موثر و همچنین میزان اعتبارات لازم و تامین نشده ملی در شهر اهواز افزود: در برخی نقاط مانند شهرستان کارون تابه حال یک ریال اعتبارات ملی در نظر گرفته نشده است و هرچه خدمات تاکنون در این دو حوزه در این مناطق ارائه گردیده است از محل درآمدهای جاری شرکت انجام شده است.

وی کسب مجوزهای مالی و تخصیص اعتبار از سوی شورای اقتصاد را از مهم ترین اموری برشمرد که نماینده های محترم مجلس ضمن همکاری در روند اعطای مجوزهای یادشده می توانند گامی بزرگ به سوی ایجاد تحولات عظیم در حوزه آب و فاضلاب اهواز بردارند.

ایجاد شبکه های فرعی فاضلاب در برخی منطقه های حساس شهری و راه اندازی هرچه سریع تر تصفیه خانه فاضلاب  شرق اهواز از دیگر پروژه هایی بودند که براتی از آن ها به عنوان بزرگ ترین و موثرترین پروژه هایی یاد کرد که به علت عدم تامین اعتبارات ملی و توانایی شرکت آبفا در تامین آن بلاتکلیف مانده اند.

ادامه روند عدم اجرای طرح غدیر و طرح های جامع آب و فاضلاب رفته رفته بر معضلات موجود در شبکه های آب و فاضلاب اهواز می افزاید ، مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با ابراز این مطلب از نماینده های مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خواست: مسئولان کشوری را قانع به اعطای این اعتبارات کرده ضمن آنکه مسایل دیگری از جمله تعیین محدوده شهری و ایجاد کانال های دفع آب های سطحی نیز توسط شهرداری از دیگر موانع موجود در خدمت رسانی هرچه مطلوب به مردم شریف اهواز می باشد.

وی تاکید کرد : تامین منابع مالی غیردولتی و جذب مشارکت بخش خصوصی نیازمند اخذ مجوز از شورای اقتصاد است، سهمیه اهواز و توابع آن باید به حدی باشد که بتواند پاسخگوی اعتبار لازم در راستای ایجاد شبکه های آب و فاضلاب باشد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
صاحب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
comment
0
0
comment اقایون نماینده ریزگردها و باران اسیدی و انتقال آب رو بیخالش شید فقط فعلا این مشکل بیرون زدن فاضلاب ها تو خیابونها و زندگیمردم را حل کنید در همه نقاط شهر حتی مناطق بالانشین شهر و حتی جلوی در اداره اب و فاضلاب در خیابون 6 کیان پارس این مشکل وجود داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار